Wat doe jij in de Sinterklaas tijd?
Pagina 1 van 1• Deel
Wat doe jij met Sinterklaas?
Wat doe jij in de Sinterklaas tijd?

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Re: Wat doe jij in de Sinterklaas tijd?
Ik heb gekozen voor de opties "Ik vier geen pakjes avond maar zet wel veel lekkers op de salontafel." en "Ik doe niks met Sinterklaas.".
Gezien Covid-19 lijkt het me onverstandig om dit te gaan vieren dus zet ik een bak snoepgoed neer op tafel.
Gezien Covid-19 lijkt het me onverstandig om dit te gaan vieren dus zet ik een bak snoepgoed neer op tafel.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Re: Wat doe jij in de Sinterklaas tijd?
Ik doe helemaal niets speciaals met sinterklaas..

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: