Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat?
Pagina 1 van 1• Deel
Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat?
Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat? |
Allereerst is het belangrijk te weten dat de mails die afkomstig zijn van Actieforum een adres hebben van het type: -------@actieforum.com ; -------@actieforum.nl (of @ editboard.com) 1. In welk geval ontvang je een e-mail van Actieforum?
2. Pas op voor valse e-mailsAls je bijvoorbeeld een e-mail als deze ontvangt:
Vooral niet antwoorden - Kopieer en plak de e-mail en stuur deze naar een medewerker van dit forum als je zeker wilt weten dat het een nep is. Wees er zeker van dat NIEMAND van de medewerkers van Actieforum je ooit om je wachtwoord zullen vragen, laat staan één van de beheerders. We hebben deze informatie niet nodig om de veiligheid van je forum te garanderen! 3. Mee eens voor e-mails, maar ik kreeg van Actieforum een PB ...?Hetzelfde principe. Als een lid zich op jouw forum abonneert om je een PB te sturen en zich voordoet als iemand van Actieforum: beantwoord het niet! Noteer het e-mailadres van het account, kopieer / plak de inhoud van de PB inclusief dat emailadres en verstuur deze naar een medewerker van dit forum als je zeker wilt weten dat het een nep is. De procedure is hetzelfde als je deze PB hebt ontvangen via de optie "contactformulier" (de vermelding [Contact] verschijnt in de titel) . Als je een PB ontvangt van een lid dat beweert deel uit te maken van het personeel van Actieforum, controleer dan zijn registratie-e-mailadres, dit moet - ( --@actieforum.com ) of ( --@ondersteun.actieforum.com ) zijn, is dat niet het geval maak er dan melding van via het ondersteuningsforum. |
Geschreven door Threaxx van het Franse ondersteuningsforum | Vertaald door TonnyKamper. Geen reproductie mogelijk zonder onze toestemming, in overeenstemming met artikel L122-1 van de CPI. |
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: