Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Tutorial Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat?

Bericht van TonnyKamper op zo 16 sep 2018 - 16:45

Ik heb een e-mail van Actieforum ontvangen, klopt dat?

Allereerst is het belangrijk te weten dat de mails die afkomstig zijn van Actieforum een adres hebben van het type: -------@actieforum.com ; -------@actieforum.nl (of @ editboard.com)

1. In welk geval ontvang je een e-mail van Actieforum?

Reden :Moet ik ze beantwoorden?
Nieuw bericht in een onderwerp dat u aan het bekijken bent (*) Nee
Nieuw privébericht in je inbox (*) Nee
Nieuw vriendschapsverzoek (*) Nee
Nieuw bericht gepost op jouw profiel (*) Nee
Nieuw verzoek om deel te nemen aan een open groep (*) Nee
Nieuw meldingsrapport (*) Nee
Nieuwe registratie op jouw forum (*) Nee
Nieuw meldingsrapport op uw forum (*) Nee
Je forum maken Nee
Je forum verwijderen Nee
Een geschil verzenden Nee
Een geschil ontvangen Nee
(*) : als de optie is ingeschakeld.

Kortom, je moet niet antwoorden op deze e-mails en in het algemeen zal Actieforum hierover geen contact met je opnemen. Als je twijfelt, kun je altijd een medewerker van dit forum om bevestiging vragen.

2. Pas op voor valse e-mails

Als je bijvoorbeeld een e-mail als deze ontvangt:
Hallo / goedenavond beste oprichter van dit forum. Mijn naam is -------, ik ben 3 jaar directeur geweest van Actieforum en in drie jaar heb ik nog nooit een groep zo cool gezien als die waar we al een aantal weken achteraan zitten. De reden daarvoor kwam naar mij toe en ------ op dit forum: Je hebt al een aanval van de ------ gehad en je bent dus een potentieel doelwit. We zullen proberen je de beste hulp te geven om jezelf te beschermen tegen deze plaag, maar wij garanderen niets als er gedwongen wordt met behulp van de matiging van de scripts en de gesel van zeer slimme "Op dit forum te beheren" scripts of ----- het vormt zelfs voor de beheerders van Actieforum een bedreiging. Kortom, we hebben de "Administrator rechten" van dit forum nodig.

We vragen om de grootst mogelijke medewerking van u als u wilt dat uw forum blijft bloeien, evenals de andere fora van Actieforum. Neem deze waarschuwing alstublieft niet licht op.

Met vriendelijke groet, -------- helper post en onderhoudt forums.

Vooral niet antwoorden - Kopieer en plak de e-mail en stuur deze naar een medewerker van dit forum als je zeker wilt weten dat het een nep is. Wees er zeker van dat NIEMAND van de medewerkers van Actieforum je ooit om je wachtwoord zullen vragen, laat staan één ​​van de beheerders. We hebben deze informatie niet nodig om de veiligheid van je forum te garanderen!

3. Mee eens voor e-mails, maar ik kreeg van Actieforum een PB ...?

Hetzelfde principe. Als een lid zich op jouw forum abonneert om je een PB te sturen en zich voordoet als iemand van Actieforum: beantwoord het niet! Noteer het e-mailadres van het account, kopieer / plak de inhoud van de PB inclusief dat emailadres en verstuur deze naar een medewerker van dit forum als je zeker wilt weten dat het een nep is.

De procedure is hetzelfde als je deze PB hebt ontvangen via de optie "contactformulier" (de vermelding [Contact] verschijnt in de titel) .

Als je een PB ontvangt van een lid dat beweert deel uit te maken van het personeel van Actieforum, controleer dan zijn registratie-e-mailadres, dit moet - ( --@actieforum.com ) of ( --@ondersteun.actieforum.com ) zijn, is dat niet het geval maak er dan melding van via het ondersteuningsforum.

TonnyKamper
Hulp Moderator
Hulp Moderator

Vrouw Aantal berichten : 330
Geboortedatum : 23-10-54
Leeftijd : 64
Taal : Nederlands, Engels
Registratiedatum : 15-02-15
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.nederlandheelt.nl/ http://punt.forumactie.com
TonnyKamper is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: