Niet te openen (OPGELOST)
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Niet te openen (OPGELOST)

Als ik een poll/enquête wil toevoegen staat er geen - of + teken meer hoe kan dit??
Laatst aangepast door Liesbeth* op vr 22 sep 2017 - 16:38; in totaal 2 keer bewerkt

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

Re: Niet te openen (OPGELOST)
Kun je eens kijken in je beheerderspaneel bij > Plaatjes beheren > Uitgebreide Modus > Mini-icons en dan of er een " + " en een " - " icoon ingesteld staat?

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

Nee dat was het dus niet nu wel geactiveerd.
Maar is dit dan per stijl verschillend want dit is de eerste keer dat ik er last van heb.
Maar is dit dan per stijl verschillend want dit is de eerste keer dat ik er last van heb.

Kan inderdaad zijn dat het per stijl en/of forumversie verschillend is maar gelukkig dat het opgelost is!
.![]() | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |

Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: