Border
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Border
Mijn HTML kennis en alles blijft helaas zo laag als wat ;( Dus waarschijnlijk vraag ik nu iets behoorlijks doms. Ik heb de borderrand van mijn forum nu op 1 pixel staan met de volgende code:
Ik vraag me nu dus af hoe ik deze rand zwart kan maken. Heb zelf al een beetje geprobeerd om het aan te passen, maar mij lukt dit dus niet.
Bij voorbaat dank,
George
- Code:
.bodyline{
padding: 1px;
}
Ik vraag me nu dus af hoe ik deze rand zwart kan maken. Heb zelf al een beetje geprobeerd om het aan te passen, maar mij lukt dit dus niet.
Bij voorbaat dank,
George
Laatst aangepast door George op za 21 dec 2013 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Border
Ow, dat is wel raar, op mijn forum werkt het wel gewoon. Probeer eens meer pixels neer te zetten bij de border, 4 ofzo.
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het werkt wel.. Alleen helemaal boven de header blijft een witte rand zitten als ik de padding op 0 zet en de border op welke grote zet. En dat ziet er best lelijk uit.
> http://testfora.actieforum.com/
> http://testfora.actieforum.com/
George- Actief Forumlid
-
De margin van de afbeelding staat op 1px, volgens mij.... Ik weet niet precies welk deel van de css je dan moet aanpassen, maar ik gok op dit:
- Code:
#i_logo{
margin: 0 !important;
}
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@Knightmare; Dit hielp ook niet, maar evenals voor Dragon toch erg bedankt!
@Lone Wanderer; Dankje, dit werkte gelijk!
Opgelost!
@Lone Wanderer; Dankje, dit werkte gelijk!
Opgelost!
George- Actief Forumlid
-
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: