Forum Promotie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Forum Promotie
Mag je bij het forumpromotie board ook al je forum aanprijzen, wanneer deze nog niet geopend is. Dus een ''Coming Soon'' topic?
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum Promotie
Ik zal dit even bespreken in het moddeel dan zullen we hier op terug komen. Geef ook gerust suggesties door voor verbeteringen hoor geen probleem.
Ik verplaats dit topic wel even naar de juiste forumdeel.
Ik verplaats dit topic wel even naar de juiste forumdeel.
Verplaatst naar Sugesties voor het ondersteuningsforum |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
We zijn dit momenteel aan het besprekenGeorge schreef:Dan zal ik nog even wachten met mijn topic open gooien
Alvast bedankt!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het kan voorlopig nog even duren, er word nog overlegd er zijn ook nog andere dingen waar aangewerkt word.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit idee is uitgevoerd inmiddels, bedankt voor de suggestie dan sluit ik het topic nu.
> Gesloten
> Gesloten
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Promotie Forum
» Het promotie topic laten opschonen?
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Het promotie topic laten opschonen?
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: