Header en bodyline op één lijn
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Header en bodyline op één lijn
Oke, bij voorbaat al sorry, want ik weet echt zeker dat deze vraag een tijdje terug nog is gesteld, maar ik kan hem werkelijk nergens terug vinden. Het antwoord was ook relatief simpel, maar kan het me niet meer bedenken.
Hoe dan ook, ik wil graag de bodyline van het forum wat smaller maken, zodat er geen ruimte meer zit tussen de bodyline en de header (of banner, hoe je het maar wil noemen).
Dus ik heb nu dit:
(zwart = bodyline
rood = header
oranje = forum content)
En ik wil graag dit:
Hoe dan ook, ik wil graag de bodyline van het forum wat smaller maken, zodat er geen ruimte meer zit tussen de bodyline en de header (of banner, hoe je het maar wil noemen).
Dus ik heb nu dit:
(zwart = bodyline
rood = header
oranje = forum content)
En ik wil graag dit:
Laatst aangepast door CCDragon op di 5 nov 2013 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Header en bodyline op één lijn
Bedoel je hiermee niet gewoon de Forum Breedte? Als ik het goed begrijp wel...
In dat geval is het het volgende: Beheerpaneel > Algemeen > Forum > Configuratie
En dan bij Forum breedte (nummer of %) 100% invullen.
In dat geval is het het volgende: Beheerpaneel > Algemeen > Forum > Configuratie
En dan bij Forum breedte (nummer of %) 100% invullen.
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee, dat is niet wat ik bedoel. I heb de forum breedte nu juist op iets van 30% staan, maar ik blijf een randje houden tussen het header plaatje en de bodyline rand.
Hier rood omrand:
Dat wil ik dus weg hebben.
Hier rood omrand:
Dat wil ik dus weg hebben.
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Waarschijnlijk moet je de padding van de bodyline op 0 zetten, dus:
- Code:
.bodyline{
padding: 0px;
}
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Header
» Witte lijn om categoriën
» Uiterlijk Horizontale lijn wijzigen
» Witte lijn een andere kleur geven.
» Dimensies van een Header
» Witte lijn om categoriën
» Uiterlijk Horizontale lijn wijzigen
» Witte lijn een andere kleur geven.
» Dimensies van een Header
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: