Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)

Bericht van Gast op zo 16 maa 2008 - 7:56

Ik heb deze vraag al bij Algemene Problemen geplaatst maar denk dat hij hier meer op zijn plaats is.

Helaas heb ik zitten knoeien en per ongeluk de module Affiliates / Partners / Links weggegooid van het portal.
De module is nu uit de opties verdwenen en kan ik dus niet meer kiezen. Hoe kan ik dit weer terug zetten?
Welk script kan ik vervolgens gebruiken om meer links toe te voegen?

Alvast dank voor reacties.

Met vriendelijke groet,
Job

Het probleem is opgelost, over en sluiten maar.

Laatst aangepast door Job op wo 19 maa 2008 - 22:21; in totaal 4 keer bewerkt (Reden van aanpassing : opgelost)

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Re: De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)

Bericht van Joost op ma 17 maa 2008 - 16:56

Ik weet niet wie dit topic naar een archief had gestuurt, maar ik kreeg een pm van hem voor heropenening.
Want er heeft niemant gepost.

Heropent

Edit: Gesloten op 23 Nov 08 rond 14:14

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: