Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Inlog problemen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Inlog problemen

Bericht van Janet Selles op wo 8 nov 2017 - 20:37

Hoi hoi,

Wat ik ook doe, heb beide emailadressen van mij al geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid inloggen.
Er wordt steeds aangegeven dat:
-secret-dreams.actieforum.com bestaat al.
-email of wachtwoord komt niet overeen of wordt al gebruikt.

Het enigste wat ik mij voor kan stellen is dat ik mijn gebruikersnaam niet meer goed heb!

HELP!!!

Groetjes, Janet

Janet Selles
Nieuw Forumlid

Vrouw Aantal berichten : 1
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-11-17
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken
Janet Selles is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Inlog problemen

Bericht van Korra op do 9 nov 2017 - 10:42

Hallo Janet Selles,

Ik kan voor je een nieuw wachtwoord aanvragen? Maar dan moet ik wel zekerheid hebben op welke email hij volgens jou staat, als je wilt mag je mij een pb/pm sturen met daar in het email zodat ik kan kijken of hij op de juiste email staat. Smile

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Korra
Beheerder
Beheerder

Vrouw Aantal berichten : 197
Geboortedatum : 03-11-91
Leeftijd : 26
Taal : Nederlands en Engels
Registratiedatum : 13-01-12
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://ondersteun.actieforum.com http://korratestforum.actieforum.com/forum
Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Inlog problemen

Bericht van Joost op do 9 nov 2017 - 18:03

Hallo @Janet Selles ,

Zoals mijn collega @Korra al zei hierboven zei, stuur een PM met het e-mail adres die gekoppeld staat met het oprichtersaccount en de gebruikersnaam dan kunnen we een nieuw wachtwoord versturen. Zie voor meer informatie deze topic. Very Happy

Dit topic sluit ik. Gesloten

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4222
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 26
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: