Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)

Bericht van Dragonytail op zo 30 apr 2017 - 16:23

Ik ben op moment wat aan het testen met html en forumwidgets op een test forum van mij omdat ik me verveel, maar irriteer me ontzettend erg aan de text editor in het beheerderspaneel bij html pagina's en forum en/of portal widgets.
Bij html pagina's kan je er wel voor kiezen om alleen de html source-code te gaan zitten, maar bij forum / portal widgets niet. Steeds wanneer je iets hebt verstuurd ontstaan er auto alignments en dat is echt ontzettend vervelend, want tbody wordt dus bij een tabel toegevoegd, er ontstaan onhandige inspring tabjes en enters.

Is het niet mogelijk om hiervoor een functie te maken zodat je net als bij de html pagina's er voor te kiezen of je in de switch editor variant wilt typen of in een html source code?

Dragonytail
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 10
Taal : NL, EN & KR
Registratiedatum : 13-04-16
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://macity.actieforum.com/
Dragonytail is bedankt door de starter van dit topic.

Re: HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)

Bericht van 10spetter10 op zo 7 mei 2017 - 12:55

Ik werk zelf ook niet zo graag met de editors die je in het beheerderspaneel vind. Zelf kopieer ik de code altijd naar notepad++ of dergelijke.

Wat je hier postte is eerder een voorstel/idee, want zover ik weet kan je niets aanpassen in het beheerderspaneel met javascript etc ... Ik gat dit voorstel zeker doorsturen. Smile

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Man Aantal berichten : 1311
Geboortedatum : 21-04-97
Leeftijd : 20
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: