Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

[opgelost]Tijdsbestek corrigeren posting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

[opgelost]Tijdsbestek corrigeren posting

Bericht van peepplaza op wo 17 aug 2016 - 18:41

Beste,

Ik heb het forum zo ingesteld dat leden hun berichten niet kunnen wijziging of verwijderen, dit bewust zo uitgevoerd omdat ik bij andere forums heb gezien dat als er een keer onenigheid is dat leden hun berichten verwijderen en hierdoor lege plekken in het forum krijgen.

Is het mogelijk dat leden na hun posting toch nog binnen een bepaalde tijd hun posting kunnen bewerken om typfouten e.d. te corrigeren.

Laatst aangepast door peepplaza op di 23 aug 2016 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Forumlid

Man Aantal berichten : 85
Leeftijd : 44
Taal : NL
Registratiedatum : 12-03-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://metaaldetectors.actieforum.com
peepplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Re: [opgelost]Tijdsbestek corrigeren posting

Bericht van 10spetter10 op vr 19 aug 2016 - 23:50

Dit kan je doen via het beheerderspaneel maar de vertaling van het label is niet zo goed. Embarassed

Beheerderspaneel Algemeen Berichten en E-mails Configuratie

Hier vind je een label 'Minimale wachttijd voor een gebruiker een bericht kan bewerken', maar dit is eigenlijk slecht vertaald. Kijken we naar de Engelse versie dan zien we 'Post edit duration limit for a member'. Ik zou het dus beter eens aanpassen, maar jij weet nu toch al waar je moet zoeken. Wink

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1282
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van peepplaza op za 20 aug 2016 - 20:00

Hoi spetter,

Bedankt, ik weet het nu te vinden maar ik kan hem niet bewerken.

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Forumlid

Bericht van 10spetter10 op di 23 aug 2016 - 8:44

Je moet eerst het vinkje bij 'geen' wegdoen. Daarna zullen de velden wit worden en kan je ze bewerken.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1282
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van peepplaza op di 23 aug 2016 - 12:36

Bedankt Spetter, het is gelukt.

peepplaza
Forumlid

Bericht van Korra op di 23 aug 2016 - 14:15

..Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Korra
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 139
Leeftijd : 24
Taal : Nederlands en Engels
Registratiedatum : 13-01-12

Profiel bekijken http://ondersteun.actieforum.com http://forumpromocean.forumotion.com/
Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: