Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in ťťn van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

[only topic]Doorverwezen naar foute site's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

[only topic]Doorverwezen naar foute site's

Bericht van rohneke op di 7 jun 2016 - 6:55

Hoihoi,

Al een paar keer bij het openen van het forum word ik doorgeschakeld naar 1 of andere site met blote dames.

Iemand idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen?

Groeten Rohneke

rohneke
Nieuw Forumlid

Vrouw Aantal berichten : 42
Taal : NL
Registratiedatum : 23-02-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.dutchexecutors.com/ http://dummies.forumactie.com/
rohneke is bedankt door de starter van dit topic.
  • 0

Re: [only topic]Doorverwezen naar foute site's

Bericht van 10spetter10 op di 7 jun 2016 - 10:00

Forumotion is bezig met een goede ad-partner te zoeken. De laatste tijd wisselen ze regelmatig van partner, maar iedere partner lijkt wel zijn eigen probleem mee te brengen. Ze hopen tegen het einde van de week dit probleem opgelost te hebben.

origineel:

The Godfather schreef:Hello,

We're working to solve the situation this week, on mobile and desktop! We will change some ad partners to find a correct situation for everybody.

Ange Tuteur schreef:Sorry to be critical, but I'm extremely disappointed with the choices Forumotion has made in terms of its ad partners.

You're right but you need to know that manage global ad partners is a real challenge for us. The premium ad partners have strict rules and when they detect some contents on one topic (adult, download, ...), they blacklist all the forums. We already tried premium partners like Amazon, ... and we had problems because of the forums contents.

And we're working with our historic ad partners. For many years , we have no problem with them. But since a few weeks / months, they cause us many problems: intempestive redirections on mobile, adult contents on desktop, social engineering contents, ...

At the end of this week, we hope that the advertising problems finally be over!

Best,

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van peepplaza op do 9 jun 2016 - 8:58

Hallo,

Ik heb ook 3 klachten gekregen over dit probleem en wordt niet echt gewaardeerd.
1 lid heeft al te kennen gegeven dat hij niet meer terug komt op het forum als het weer gebeurt.

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Actief Forumlid

Man Aantal berichten : 100
Leeftijd : 44
Registratiedatum : 12-03-12

Profiel bekijken http://metaaldetectors.actieforum.com
peepplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op do 9 jun 2016 - 15:07

Er is jammer genoeg eigenlijk niets dat ik kan doen om te helpen. Het enige wat iets zou oplossen is credits gebruiken voor de ads te verwijderen. Dit zou betekenen dat je ongeveer 5 euro zou moeten betalen. Dit is niet echt een oplossing maar eerder het probleem ontlopen.

Een deel van de probleem advertenties zijn ondertussen verwijderd en vervangen door een forumotion banner:

..Topic tijdelijk vast gezet (sticky), hier komen alle meldingen rond dit onderwerp.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van Dragonytail op za 11 jun 2016 - 9:44

@10spetter10 Ik had gister een vreemde doorlink pagina? Ik open een link omdat ik in mijn mailbox een melding van een bericht kreeg, wilde die bekijken op de iphone. Die stuurde mij door naar safari en daar ben ik niet ingelogd (gebruik chrome, maar this iphone dus die wil safari standaard gebruiken). Ik kreeg de pagina waar 'ie naar toe had moeten gaan niet eens te zien want ik werd gelijk al door gestuurd naar een of andere vage pagina van dating... en ik kon op GEEN enkele mogelijkheid terug naar het forum om de melding te bekijken, want hij bleef maar doorsturen naar die dating pagina.

Device: iPhone 5C
Software: iOS 9.3.2
Browser: Safari

Dragonytail
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 9
Taal : NL, EN & KR
Registratiedatum : 13-04-16

Profiel bekijken http://macity.actieforum.com/
Dragonytail is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van peepplaza op za 11 jun 2016 - 11:12

Inmiddels heb ik maar credits gekocht om van die reclames af te zijn en dan zien we volgend jaar wel verder.

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Actief Forumlid

Man Aantal berichten : 100
Leeftijd : 44
Registratiedatum : 12-03-12

Profiel bekijken http://metaaldetectors.actieforum.com
peepplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op za 11 jun 2016 - 21:19

@Dragonytail schreef:@10spetter10 Ik had gister een vreemde doorlink pagina? Ik open een link omdat ik in mijn mailbox een melding van een bericht kreeg, wilde die bekijken op de iphone. Die stuurde mij door naar safari en daar ben ik niet ingelogd (gebruik chrome, maar this iphone dus die wil safari standaard gebruiken). Ik kreeg de pagina waar 'ie naar toe had moeten gaan niet eens te zien want ik werd gelijk al door gestuurd naar een of andere vage pagina van dating... en ik kon op GEEN enkele mogelijkheid terug naar het forum om de melding te bekijken, want hij bleef maar doorsturen naar die dating pagina.

Device: iPhone 5C
Software: iOS 9.3.2
Browser: Safari

Als je me nog de volgende info geeft dan kan ik het doorsturen naar een proAdmin en dan proberen ze dat op te lossen.

• Url van je forum
  • De link van de pagina
  • Eventueel een printscreen
  • Je locatie (Nl of Be)
  • Welke forummodule (mobiel, desktop)

Het is waarschijnlijk eentje die ze over het hoofd gezien hebben omdat ze specifiek is voor je locatie.

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van Dragonytail op ma 13 jun 2016 - 10:27

Url van je forum Die stuur ik je even apart Razz
De link van de pagina Same as above
Eventueel een printscreen -
Je locatie Noord-Oost Nederland
Welke forummodule (mobiel, desktop) Mobiel versie op Safari

Dragonytail
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 9
Taal : NL, EN & KR
Registratiedatum : 13-04-16

Profiel bekijken http://macity.actieforum.com/
Dragonytail is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op ma 13 jun 2016 - 12:22

Ik heb het gemeld, nu afwachten en zien of er iets aan gedaan kan worden.

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: