Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Paar vragen over layout

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Paar vragen over layout

Bericht van Kilauea op zo 24 jan 2016 - 13:41

Heb eventjes rond zitten neuzen en zitten rommelen met de layout van m'n forum, maar ik ben er nog niet wijzer door geworden. Ik zou heel graag een Navo slider op m'n forum willen, maar ik heb geen idee hoe je een bericht op de index pagina kan maken en dit heb ik ook nog niet kunnen vinden (zou zo kunnen dat ik weer eens met m'n neus zit te kijken ^^'7 ). Dus mijn vraag is dan ook hoe kan je zoiets maken? Iets anders wat ik ook nog wil weten is hoe je een footer kan maken voor credits/copyright.

Alvast bedankt

Kilauea
Nieuw Forumlid

Vrouw Aantal berichten : 7
Taal : Nederlands
Locatie : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe
Registratiedatum : 24-01-16
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Ja

Profiel bekijken
Kilauea is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Paar vragen over layout

Bericht van 10spetter10 op zo 24 jan 2016 - 14:27

Hoi,

Ik vermoed dat je al naar de tutorial hebt gekeken voor de nivo-slider? http://ondersteun.actieforum.com/t3920-tutorial-nivo-slider

Je enigste probleem is dus dat je niet vind waar je het bericht op de indexpagina kan maken?
Volg deze links en je zou in de juiste sectie moeten zijn. Smile

Beheerderspaneel Display Indexpagina Algemeen

Voor die footer zou ik graag een voorbeeld zien, ik heb namelijk al veel soorten gezien in vaak hebben ze een andere opbouw.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1282
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: