Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Benzema uit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Benzema uit

Bericht van Benzema op vr 10 jul 2015 - 20:50

Hoi allemaal!

Ik weet niet of het erg is opgevallen aangezien ik nog maar net het adminteam heb mogen versterken, maar mijn activiteit op dit forum is de laatste maand te verwaarlozen. Ik heb voor de zomer een baantje gevonden waar ik 5 volle werkdagen voor werk, en daarbij is het natuurlijk zomervakantie dus besteed ik mijn vrije dagen graag aan vrijwilligerswerk, familie en vrienden! Daardoor heb ik dus geen tijd meer om op het forum online te komen, laat staan dat ik mijn taken als admin kan uitvoeren. Als ik in september aan mijn universitaire opleiding ga beginnen, verwacht ik ook niet dat ik de tijd weer ga vinden om mijn functies hier met al mijn inzet kan uitvoeren. Daarom heb ik besloten mijn functie als admin, vertaler en grafisch ontwerper neer te leggen om eventueel plaats te maken voor een ander die zich er wel met 100% voor kan inzetten!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de toch leuke tijd die ik heb gehad hier Smile Echt top dat dit forum zo draaiende wordt gehouden door allemaal vrijwilligers, dat verdient zoveel respect! Maar natuurlijk zijn het ook de leden die het hier levendig en gezellig maken Wink

Ik wens het team heel veel succes met jullie taken en alle leden met hun fora!

Benzema

Openstaande grafische ontwerpen kan ik door het bovenstaande dus helaas niet meer afronden. Hopelijk wordt er snel een vervanger gevonden zodat jullie verzoeken desalniettemin kunnen worden waargemaakt!

Benzema
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Vrouw Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 24-06-14
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
Benzema is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Benzema uit

Bericht van Liesbeth* op vr 10 jul 2015 - 20:53

Jammer heel er jammer Benzema.
Maar wens je veel succes met je studie.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 503
Leeftijd : 62
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 13-06-13
CSS : Nee

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/
Liesbeth* is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Benzema op vr 10 jul 2015 - 21:41

@Liesbeth* Heel erg bedankt! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen Smile

Benzema
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van 10spetter10 op vr 10 jul 2015 - 22:16

Voor de korte tijd dat je op (team)lid was, was je toch een fijn persoon. Smile
Ik hoop dat je nog veel plezier deze vakantie kan beleven en nog veel van het zonnetje kan genieten. Ik wens je ook nog veel succes met je studies en alles wat erbij hoort ... Wink

Weet dat je altijd welkom bent om hier nog eens langs te komen!

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1298
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - See the message

Bericht van Joost op zo 12 jul 2015 - 12:55

@Benzema,

Vind het heel erg jammer dat je stopt.. 76264
Heel erg bedankt voor al je hulp en gezelligheid zal je missen binnen het team. Je bent goed in wat je doet. Weet dat je altijd van mij terug mag keren.

Veel succes met je nieuwe studie binnenkort en veel succes met je job! thumps up

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4117
Leeftijd : 25
Registratiedatum : 31-08-07

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Benzema op zo 12 jul 2015 - 21:09

@10spetter10 ,
Dankjewel voor je lieve bericht! Ik ga op deze manier met een prettig gevoel weg Smile

@Joost ,
Heel lief om te horen en bedankt voor je wensen Very Happy

Benzema
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: