Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in ťťn van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Onderhoudpagina's en vertragingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bericht van Joost op vr 26 jun 2015 - 14:07

Beste leden,

Om onze dienst verder te blijven uitvoeren zullen onze technici werken aan onze server. Het is dus mogelijk dat er onderhoudspagina's of vertragingen optreden op je forum. Er wordt gepland om de servers aan te passen tot het einde van de volgende week.

We excuseren ons voor de problemen en wees zeker dat we ons best doen om bugs te vermijden. Smile

Wanneer je een probleem ondervindt mag je dit posten in dit topic.

Vergeet niet je de url van je forum, een beschrijving van het probleem en /of een screenshot te posten.

Bedankt voor jullie begrip

Groeten

ActieForum

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4117
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Onderhoudpagina's en vertragingen

Bericht van The Globetrotter op vr 26 jun 2015 - 23:51

Thanks for the alert, and notify members about it
Dutch Support Forum always successful
And wait for you to solve the problem
Thank you Arrow

The Globetrotter
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 17
Registratiedatum : 15-06-15

Profiel bekijken http://www.mosa3edon.com
The Globetrotter is bedankt door de starter van dit topic.

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - See the message

Bericht van Liesbeth* op di 7 jul 2015 - 20:53

Hier op mijn forum is ook alles super traag. Dit gaat me zo leden kosten en wellicht het forum als dit zo blijft. Heb een druk forum met gemiddeld 40 berichten per dag maar echt dit is waardeloos zo.

Het is nu wel vakantietijd en voor velen zoals voor mij is het altijd nog vrijwillig. Maar snap de frustratie wel heb er nu ook last van. Vooral omdat het een kleine 3 minuten duurt voor er iets is geplaatst.

Ik heb geen flauw idee hoelang dit duurt. Baal er zelf ook van als een stekker op dit moment. Iets versturen of openen duurt gemiddeld 3 minuten is 3 minuten te lang. Ga me niet meer ergeren en ga sluiten. Dit is zo niet te doen.

Het loopt nu wel een stuk beter ook met openen en een bericht plaatsen

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 503
Leeftijd : 62
Registratiedatum : 13-06-13
CSS : Nee

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/
Liesbeth* is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op wo 8 jul 2015 - 13:57

Ik heb dit in de internationale sectie van het Engelse forum gevonden:

Ik ben zeker dat iedereen het al gemerkt heeft dat er errors zijn. Ondanks dat ik dacht dat ik hier al iets gepost had, postte ik enkel in mijn team.

Ik heb gehoord van de volgende problemen:

1) Notificaties worden niet geladen in de toolbar
2) De Serverimg Dropdown in de editor werkt niet
3) Username Tagging werkt niet correct
4) De chatbox heeft meerdere problemen zoals laden en soortgelijke
5) Soms krijg je een lege pagine bij het verzenden van een PB
6) Traag laden van fora

Bijkomende informatie

Vorige avond was er een netwerk probleem wat er voor zorgde dat fora niet bereikbaar waren, dit is ondertussen hersteld maar zorgde voor andere problemen zoals het traag laden.

De techinici zijn op de hoogte van de problemen en doen er alles aan om deze te herstellen.

Spoiler:
I'm sure you guys have all noticed these errors. However I thought I'd post something I posted up to my team.

I've heard of the following issues:

1) Notifications will not load on the toolbar.
2) The Servming Dropdown on the editor is not functioning
3) Username Tagging is not working correctly
4) The Chatbox is having a multitude of issues loading and other stuff like that
5) Sometimes when sending a PM you might get a blank page
6) Slow Loading of Forums

Additional Information

Last night there was Network issue which resulted in forums not being accessible, this was repaired but some side effects are present such as slow loading.

The Techs are aware of all these issues and working towards fixing them.

Dit was een aantal dagen geleden gepost en al eens als hersteld aangeduid maar er werd vandaag gemeld dat deze problemen weer gelden.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Liesbeth* op wo 8 jul 2015 - 15:42

Oke dank je wel Spetter.

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/

Bericht van Liesbeth* op do 9 jul 2015 - 10:13

Dat heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen. Wellicht omdat de pagina zich niet wil laten laden dat je dan dat krijgt. Maar leuk is anders hopelijk lopen de leden niet weg zo.

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Bericht van 10spetter10 op do 9 jul 2015 - 11:03

Wij weten zelf ook niet waaraan en wanneer de technici aan het werken zijn. We krijgen enkel te zien wat ook meteen openbaar wordt gesteld in het Frans- en Engelstalige forum.

Ik denk het beste is, om zoals Samantha aangaf, onze innerlijke krachten te focussen op de technici zodat ze snel een goede oplossing vinden op deze verschrikkelijke problemen.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van Liesbeth* op do 9 jul 2015 - 11:19

Als er nu niet meer beknd word gemaakt dan dat er staat kunnen spetter en joost weinign doen. Op het engels forum staat ook gewoon erg weinig. En er zijn er maar 2 die reageren dus blijkbaar hebben anderen er geen last van.

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Bericht van 10spetter10 op do 9 jul 2015 - 11:24

@Liesbeth* schreef:Als er nu niet meer beknd word gemaakt dan dat er staat kunnen spetter en joost weinign doen. Op het engels forum staat ook gewoon erg weinig. En er zijn er maar 2 die reageren dus blijkbaar hebben anderen er geen last van.

Het Nederlandse forum is nog minder met het hoofdbedrijf van forumotion verbonden als het Engelse forum. Daar zitten een paar admins zoals buttercup die officieel werken bij forumotion. Wij krijgen onze informatie van haar, als ons niets meer verteld wordt kunnen we hier ook niet meer kwijt.

En ook ik heb al problemen ondervonden aan deze updates, maar de problemen waren al gekend dus leek het me niet nodig ze nog eens te posten.

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: