Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Puntensysteem

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Puntensysteem

Bericht van coolboy op zo 8 maa 2015 - 15:38

Hallo,
Ik wil graag iest toevoegen aan het punten systeem dat ze dingen kunnen kopen met hun punten maar hoe doe ik dat?

coolboy
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 17
Registratiedatum : 17-02-13

Profiel bekijken http://www.3dswereld.actieforum.com
coolboy is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Puntensysteem

Bericht van 10spetter10 op di 10 maa 2015 - 17:15

Een echte 'shop'-optie is er nog niet op actieforum. Wat je wel kan doen is een topic maken als shop waarin leden hun winkellijst kunnen posten en je dan de voorwerpen, titels geeft via het beheerderspaneel en zo ook de punten van hun profiel haalt.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: