Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

[RPG] Rose Valley High

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

[RPG] Rose Valley High

Bericht van Blackraven op wo 25 feb 2015 - 16:18

ROSE VALLEY
HIGH SCHOOL

the wolves - the owls - the foxes
01
rpg

Welkom op Rose Valley High. Pas vanaf je 18de word je aangenomen op deze vier jaar lang durende school. Als je aangenomen word heb je kans om in drie Clubhuizen geplaatst te worden. THE WOLVES, THE OWLS of THE FOXES. Elk met een eigen studie richting en met eigen regels.

Kijk niet vreemd op als je niet vrienden met iedereen kan zijn op deze school. Sommige regels kun je niet breken, zeker niet als je in een clubhuis wilt blijven. Daarbij zit je niet in een clubhuis voor de lol. Er moet gewerkt worden, een clubhuis beker moet gewonnen worden en dat kan natuurlijk alleen maar door de beste clubhuis.
De clubhuis me de meeste studie punten zal de beker winnen en dat betekend kei hard werken.

Kei hard werken word door sommige studenten anders opgevat. Chantage, macht spellen, bedreigingen. Alles kan je hier vinden. Doe je braaf wat er van je verwacht word? Of stijgt de roem naar je hoofd? Nog niet gesproken over populariteit.

link: http://rosevalleyhigh.actieforum.com/

made by Kíli

Blackraven
Actief Forumlid

Vrouw Aantal berichten : 102
Leeftijd : 21
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 10-04-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://untildawn.actieforum.com/
Blackraven is bedankt door de starter van dit topic.

Re: [RPG] Rose Valley High

Bericht van 10spetter10 op do 26 feb 2015 - 0:06

..Je promotie topic is bij deze goedgekeurd en gemarkeerd met het icoon.
Heel veel succes met je forum!

Let er wel op dat je sheet niet de layout van het forum veranderd. Nu heb ik even de fout eruit gehaald zodat dit meteen opgelost was. Smile

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1278
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: