Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Profiel aanpassen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Profiel aanpassen?

Bericht van dmeigenaar op zo 8 feb 2015 - 14:05

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag hoe je zeg maar bij profiel(Dan daarboven heb je staan: Voorkeuren,onderschrift enz.) Hoe kan je dan zeg maar dat veranderen dus voorkeuren bijvoorbeeld weg doen?

Dit is mijn forum link: Link verwijderd.

M.V.G. dmeigenaar

Laatst aangepast door dmeigenaar op za 28 feb 2015 - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt

dmeigenaar
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 16
Registratiedatum : 07-02-15
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Ja

Profiel bekijken
dmeigenaar is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Profiel aanpassen?

Bericht van Liesbeth* op zo 8 feb 2015 - 19:53

..Graag willen we je vragen of je op je profiel meer profielvelden kunt invullen o.a je forum link, browser, forumstijl.
We staan geen forum links meer toe in ondersteuningstopics deze is dus uit je bericht gehaald!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 500
Leeftijd : 62
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 13-06-13
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Nee

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/
Liesbeth* is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op zo 8 feb 2015 - 19:54

Aangezien dit verwijderen via de templates niet te doen is, ga je maar een javascriptje moeten maken.

Beheerderspaneel Modules html & javascript Javascript code beheer  

Hier maak je een nieuw javascript dat je toepast op alle pagina's en vul je onderstaande code in. Het voorbeeld hieronder doet de tab 'Avatar' en de tab 'Vrienden en genegeerde gebruikers" weg.

Code:
$( document ).ready(function() {
  $('#tabs span:contains("Avatar"), #tabs span:contains("Vrienden en genegeerde gebruikers")').parent().parent().remove();
});

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 08-07-12
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Liesbeth* op za 28 feb 2015 - 19:37

..Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren! Hoe doe ik dit? Klik Hier

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 500
Leeftijd : 62
Registratiedatum : 13-06-13
CSS : Nee

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/
Liesbeth* is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op za 28 feb 2015 - 19:51

@10Spetter10: Ik heb het geprobeerd op PHPBB2, maar dat werkt niet. Is dit alleen voor een bepaalde versie of kan de code in principe ook voor alle versies gelden?

#JustWondering

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: