Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Kleine vraag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Kleine vraag

Bericht van thijstrain op vr 6 feb 2015 - 16:12

Geachte Gast

Ik heb een kleine vraag

ik heb bij jullie bij forum opgestart kan ik ook een HTML site maken op het forum? Als ik naar sociale media kan uitbouwen? Ik heb namelijk de hobby rail en spot. En hier bij past beter een sociale media dan een forum. En aangezien jullie nog al goedkoop in deze zijn Dacht ik vraag ik dit even.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Als het ene mogelijk heit kunnen jullie dan HTML instellen ? Als pagina als ik met HTML bezig kan gaan Wink  Dan kan ik ook nog wat leren daar over en ik heb mijn droom

Heb namelijk al bijna 1 script af en zou hem graag thuis willen bij mijn forum..

Ik hoor graag

Thijs Nuis

Laatst aangepast door thijstrain op wo 11 feb 2015 - 18:04; in totaal 1 keer bewerkt

MVG
Thijs Trein
Almelo

thijstrain
Forumlid

Man Aantal berichten : 57
Leeftijd : 17
Registratiedatum : 14-01-15
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Nee

Profiel bekijken http://sionrail.actieforum.com/
thijstrain is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Kleine vraag

Bericht van 10spetter10 op vr 6 feb 2015 - 17:35

Het is mogelijk om zelf wat html pagina's toe te voegen maar het gebruik van php in dat html bestand is niet mogelijk. Als je een soort sociale media wilt maken ga je ook een database moeten openen en dit kan ook niet via actieforum. Het lijkt me dus niet mogelijk dit te doen.

Om die html pagina's aan je forum toe te voegen kan je dit via het beheerderspaneel.

Beheerderspaneel Modules HTML & javascript html pagina's beheer  

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1294
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van thijstrain op zo 8 feb 2015 - 19:43

Oke maar bedankt voor de hulp Wink

MVG
Thijs Trein
Almelo

thijstrain
Forumlid

Man Aantal berichten : 57
Leeftijd : 17
Registratiedatum : 14-01-15
CSS : Nee

Profiel bekijken http://sionrail.actieforum.com/
thijstrain is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Joost op ma 9 feb 2015 - 13:05

..Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren! Hoe doe ik dit? Klik Hier

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: