Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Problemen met omloggen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Problemen met omloggen

Bericht van HeyThare op di 23 dec 2014 - 18:41

Het is een probleem wat speelt op de volgende site: Link eruit gehaald door Joost
Ik heb meerdere accounts en als ik probeer uit te loggen lukt dat de eerste keer niet, hij verplaatst me naar de portal pagina. Dan moet ik nog minstens 2 maal de logout knop klikken voor ik uitgelogd word.

En als ik daarna in probeer te loggen op een ánder account dan daarvoor, gebeurt er iets heel geks.
Ik vul de andere gebruikersnaam en wachtwoord in, klik op log in en als ik dan kijk op wie ik ingelogd ben is het het account waarmee ik juist daarvoor uitgelogd heb. Dit gebeurt meermaals achter elkaar en ik kan dus eigenlijk gewoon niet op een ander account inloggen.

Iemand enig idee hoe het komt en hoe het verholpen kan worden? ^^
Alvast bedankt voor de hulp

Laatst aangepast door HeyThare op di 23 dec 2014 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt

HeyThare
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-10-14
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken http://staracademy.forumtwilight.com/forum
HeyThare is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Problemen met omloggen

Bericht van Joost op di 23 dec 2014 - 20:51

..Graag willen we je vragen of je op je profiel meer profielvelden kunt invullen o.a je forum link, browser, forumstijl.
We staan geen forum links meer toe in ondersteuningstopics deze is dus uit je bericht gehaald!

Zou je misschien kunnen proberen om je cookies te verwijderen en dan even vernieuwen met Ctrl + F5 of het dan is verholpen? Even een gokje hoor weet niet of dit de oplossing is.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van HeyThare op di 23 dec 2014 - 23:52

Oh sorry, het is niet mijn forum, dus ik dacht dat ik het er dan niet in kon vullen, maar heb het nu aangepast Smile
Het verwijderen van cookies heeft het probleem inderdaad verholpen, bedankt!

HeyThare
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-10-14
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken http://staracademy.forumtwilight.com/forum
HeyThare is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op wo 24 dec 2014 - 11:20

..Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: