Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in ťťn van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Vragen over het portaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - See the message

Re: Vragen over het portaal

Bericht van 10spetter10 op zo 30 nov 2014 - 12:47

Het klinkt alsof je je portaal volledig zelf wilt maken zonder de standaard waardes van forumotion. Je kan eventueel een pagina maken met 'html pagina's beheer':

†Beheerderspaneel Modules HTML & JAVASCRIPT HTML pagina's beheer †

Hier kan je kiezen om een html pagina te maken zonder header en footer die te zien zijn op je forum. Zo kan je een volledige pagina naar jouw smaak aanpassen. Hierop zijn widgets zoals 'laatste onderwerp' wel niet bereikbaar.
Anders is het inderdaad via javascript, maar om iets weg te halen met javascript is normaal niet zoveel werk.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op ma 1 dec 2014 - 7:27

Het ziet er toch al goed uit, alleen snap ik niet waarom het niet zou werken met #fa_toolbar. Voor een apparte background zet je onderstaande coder er gewoon nog bij.

Code:
$('body').css('background', '--- url naar je afbeelding ---');

Dan krijg je:

Code:
$(function(){
   if(window.location.pathname == "/portal"){
      $('a.icon-home').css('display','none');
      $('#page-header').css('display','none');
      $('#logo').css('display','none');
      $('#submenu').css('display','none');
      $('#fa_toolbar').css('display','none');
   }
});

Indien die toolbar er nog staat kan je proberen of het misschien weg is als je gewoon de css ingeeft in plaats het meteen op het element te willen toepassen.

Code:
$(function(){
      $('head').append('<style>#fa_toolbar {display: none;};</style>');
   }
});

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van 10spetter10 op ma 1 dec 2014 - 8:42

Laten we het anders nog een keer proberen op dezelfde manier als we de toolbar aanpaste. We plaatsen gewoon css in de style-tags:

Code:
$(function(){
      $('head').append('<style>#fa_toolbar {display: none;}body{background: #323539 url(http://wacfm.x10.mx/images/templatemo_wrapper.png) top center no-repeat fixed;}</style>');
  }
});

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken

Bericht van Joost op ma 1 dec 2014 - 11:05

..Gelieve niet dubbelposten! Er is een knop in je bericht beschikbaar om je bericht te voorzien van nieuwe informatie!

Heb een bericht hierboven samengevoegd.

..Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren! Hoe doe ik dit? Klik Hier

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Registratiedatum : 31-08-07

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: