Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Vertaling beheerders paneel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - See the message

Re: Vertaling beheerders paneel

Bericht van Nathy op za 8 nov 2014 - 23:34

Deze dingen worden door ons vertaald en kan niet door de gewone forum beheerder vertaald of aangepast worden. Ik wil je ook even zeggen dat wij hier hard aan werken. Maar wanneer er een update komt dan is die meestal in het Engels en dan vertalen wij die zo snel mogelijk.

Nathy
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Globaal Moderator

Man Aantal berichten : 622
Leeftijd : 18
Registratiedatum : 05-01-12
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken http://testforumbe-nl.actieforum.com/
Nathy is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op zo 9 nov 2014 - 7:59

Tsja, wij moeten het vertalen en het doorgeven. Degene die het dan door voert heeft op dat moment de verantwoording. Maar je hebt geluk dat er al een heleboel vertaald is. Het BHP was een tijd geleden nog helemaal in het Engels D:

Maar goed, zoals Nathy al zegt, we zijn er mee bezig. Tot die tijd zal het helaas met een tweetalig BHP gedaan moeten worden.

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Lone Wanderer op zo 9 nov 2014 - 10:18

Voor zover ik kan zien staan er op het moment geen dingen te wachten voor het beheerderspaneel om vertaald te moeten worden. Dat betekent ofwel dat alles al vertaald is en iemand het er in moet gaan zetten, ofwel dat het Engelse forum nog een lijst op moet sturen met dingen die nog niet vertaald zijn.

Óf ze weten daar überhaupt niet dat het ACP nog niet klopt (per slot van rekening kunnen Engelsen geen Nederlands en weten zij niet welke Engelse termen we in het Nederlands wel gebruiken en welke niet) en in dat geval zou dat doorgegeven moeten worden.

Lone Wanderer
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beoordeler

Vrouw Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 26-07-13
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hongerspelenRPG.actieforum.com
Lone Wanderer is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Nathy op zo 9 nov 2014 - 10:40

@SamanthaMelissaS schreef:
Bang YongGuk schreef:Tsja, wij moeten het vertalen en het doorgeven. Degene die het dan door voert heeft op dat moment de verantwoording. Maar je hebt geluk dat er al een heleboel vertaald is. Het BHP was een tijd geleden nog helemaal in het Engels D:

Maar goed, zoals Nathy al zegt, we zijn er mee bezig. Tot die tijd zal het helaas met een tweetalig BHP gedaan moeten worden.

En kan ik daarbij op één of andere manier helpen of zo? 't Is best veel heb ik gezien...
Momenteel hebben we genoeg vertalers veronderstel ik, anders kan je eens een privébericht naar Joost sturen met die vraag.

..Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren! Hoe doe ik dit? Klik Hier

Nathy
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Globaal Moderator

Man Aantal berichten : 622
Leeftijd : 18
Registratiedatum : 05-01-12
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken http://testforumbe-nl.actieforum.com/
Nathy is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Joost op zo 9 nov 2014 - 11:25

Mijn collega´s hebben dit prima beantwoord, we hebben een vertaal team opgericht hiervoor en hebben geen mensen nodig, we doen ons best.
Dit topic sluit ik bij deze ook en gaat naar de prullenbak toe. Wink

..Verplaatst naar de prullenbak en gesloten!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: