Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Welkom in het Wedstrijd gedeelte!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Welkom in het Wedstrijd gedeelte!

Bericht van Actieforum op wo 8 okt 2014 - 8:26

Hey Gast,

Welkom in het enige echte wedstrijd gedeelte van ActieForum
Hier zullen onze medewerkers met goedkeuring van onze hoofd beheerder Joost om de zoveel tijd een wedstrijd organiseren met als prijs CREDITS!  Very Happy

Wat zijn credits?
Dit zijn punten die je kunt kopen, maar je kunt ze ook krijgen door je forumleden te laten doneren!
Je betaald via Hipay, telefoon of SMS en hiermee kun je vervolgens items mee kopen o.a een domeinnaam, of verwijder de reclame van je forum en nog heel veel meer.
Hiermee steun je ActieForum

Waar kan ik mijn credits vinden?
Deze vind je onder tabblad Diverse in je beheerderspaneel, alleen forum oprichters kunnen dit bekijken en uitgeven.  Wink

Ik heb nog geen credits, moet ik meedoen om dit te krijgen?
Je hoeft niet mee te doen aan een wedstrijd als je dit niet wilt, credits kun je ook gewoon kopen voor 'echt' geld vraag altijd toestemming aan je ouders of voogt als je minderjarig bent!  Wink

Mochten er vragen zijn stel deze gerust in dit forumdeel in het speciaal geopende vragen/opmerkingen topic.  Smile

Exclamation Ondersteuningsvragen horen hier niet thuis, ook vragen over credits niet!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Actieforum
Forumbot
Forumbot

Man Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 22-02-10

Profiel bekijken http://ondersteun.actieforum.com
Actieforum is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: