Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Backup verwijderd forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Backup verwijderd forum

Bericht van Gierigegoudzoeker op di 20 mei 2014 - 20:59

hallo allemaal

gierigegoudzoeker is even terug
ik heb een vraag over een oud forum die ik had laten verwijderen ( Nederlands hack forum ( meer dan 400 leden D: )) omdat de inhoud niet corect was

het volgende

als er mogelijk een backup is van het forum daar ga ik wel vanuit dan zou ik graag dat forum willen overnemen en net als het Nederlands vraagbaak forum om willen zetten naar een nieuw forum
zodat de inhoud niet schadelijk is

dit wil zeggen dat het forum dan word gehandhaaft door een actief beheerder (beheerder was nooit online ) en het dan legale inhoud heeft

ik wil dit graag zien als een startkapitaal omdat ik het echt jammer vind dat het vorige forum weg is!!
zouden joost of 10spetter10 dit alsjeblieft voor me na kunnen vragen bij de proadmins van het engels ondersteuningsforum of het frans ondersteuningsforum

deze kans wil ik met graagte grijpen
oja : nog sorry dat ik het niet via pm kan versturen heb geen recht

hoor het graag
groetjes van joey

Laatst aangepast door iamback:D op wo 21 mei 2014 - 16:39; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Hopelijk heb ik je topic titel goed omschreven anders mag je het aanpassen hoor.)

Gierigegoudzoeker
Actief Forumlid

Man Aantal berichten : 168
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 20-05-14
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
Gierigegoudzoeker is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Backup verwijderd forum

Bericht van Joost op wo 21 mei 2014 - 11:56

Verwijderde forums kunnen niet terug gehaald worden, dus dat is niet meer mogelijk. Enige optie is om het forum opnieuw te starten.

En welkom terug Joey!
Ik pas wel je topic titel even aan aangezien deze niet aan de forumregels voldoet.  Wink 

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gierigegoudzoeker op wo 21 mei 2014 - 15:38

is goed joost dat begrijp ik

ik zal verder wel even kijken want ik had al een forum gestart maar niet zozeer voor veel leden

eigenlijk om een beetje ervaring op te doen verder
groetjes van joey

Gierigegoudzoeker
Actief Forumlid

Profiel bekijken

Bericht van Joost op wo 21 mei 2014 - 16:01

Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Registratiedatum : 31-08-07

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gierigegoudzoeker op wo 21 mei 2014 - 16:39

oja bijna vergeten XD

Gierigegoudzoeker
Actief Forumlid

Profiel bekijken

Bericht van 10spetter10 op wo 21 mei 2014 - 16:44

bedankt om het icoontje even aan te passen, ik zal het wel snel even sluiten. Wink

Aanvraag opgelost en gesloten.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: