Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

het Hobby Forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

het Hobby Forum

Bericht van hobbyforum op za 8 maa 2014 - 11:08

Hey!
Ik heb zelf een hobby forum, dat is een forum waar je over van alles kunt praten, (Klik hier)
Nu is mijn vraag, hebben jullie tips?

hobbyforum
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-03-14
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken
hobbyforum is bedankt door de starter van dit topic.

Re: het Hobby Forum

Bericht van Gast op za 8 maa 2014 - 11:15

sorry eigenlijk mag ik niet helpen omdat het forum niet van actieforum is maare misschien is een banner wel een idee

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van hobbyforum op za 8 maa 2014 - 11:18

@gierigegoudzoeker schreef:sorry eigenlijk mag ik niet helpen omdat het forum niet van actieforum is maare misschien is een banner wel een idee

Bedankt!

hobbyforum
Nieuw Forumlid

Profiel bekijken

Bericht van CCDragon op za 8 maa 2014 - 12:22

Dit is inderdaad geen actieforum host, maar gehost door phpBB3. Nu ondersteunt Actieforum deze versie wel, dus ik wil even op Joost of Spetter wachten wat ze erover te zeggen hebben.

Over je forum: Het ziet er heel basic uit. Je hebt alle standaard iconen, waardoor het lijkt alsof er niet erg veel aan de site gedaan is. Zelfs de kleuren zijn de standaard instellingskleuren. Ik zou iets meer aandacht schenken aan je skin.

Je heb echt enorm veel boards, ik zou het forum veel kleiner maken. Zeker als je net begint, want als je veel lege boards hebt, lijkt je forum heel inactief.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

CCDragon
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Support Moderator

Vrouw Aantal berichten : 384
Leeftijd : 23
Registratiedatum : 24-12-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://kanto-experience.actieforum.com
CCDragon is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van hobbyforum op za 8 maa 2014 - 12:39

@CCDragon schreef:Dit is inderdaad geen actieforum host, maar gehost door phpBB3. Nu ondersteunt Actieforum deze versie wel, dus ik wil even op Joost of Spetter wachten wat ze erover te zeggen hebben.

Over je forum: Het ziet er heel basic uit. Je hebt alle standaard iconen, waardoor het lijkt alsof er niet erg veel aan de site gedaan is. Zelfs de kleuren zijn de standaard instellingskleuren. Ik zou iets meer aandacht schenken aan je skin.

Je heb echt enorm veel boards, ik zou het forum veel kleiner maken. Zeker als je net begint, want als je veel lege boards hebt, lijkt je forum heel inactief.

Kleuren veranderen werkt helaas niet bij PHPbb3, alleen logo. Ik denk dat ik een actieforum forum ga uitproberen.

hobbyforum
Nieuw Forumlid

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: