globaal onderwerp
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel•
globaal onderwerp
hallo allemaal
hoe kan ik een globaal onderwerp(en) instellen zoals hierboven aan de topic lijst ?
hoor het graag
mvg de gierige
hoe kan ik een globaal onderwerp(en) instellen zoals hierboven aan de topic lijst ?
hoor het graag
mvg de gierige
Laatst aangepast door gierigegoudzoeker op vr 17 jan 2014 - 12:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: globaal onderwerp
Als je een bericht plaats, staat ergens onder het vak voor je bericht het volgende:
0 Sticky 0 Mededeling 0 Global Announcement
Met Sticky of Mededeling komt het topic bovenaan de lijst te staan, met Global Announcement komt het topic in elke forumsectie bovenaan te staan. Je vinkt 1 van de bolletjes aan en slaat je bericht dan op.
0 Sticky 0 Mededeling 0 Global Announcement
Met Sticky of Mededeling komt het topic bovenaan de lijst te staan, met Global Announcement komt het topic in elke forumsectie bovenaan te staan. Je vinkt 1 van de bolletjes aan en slaat je bericht dan op.
Mystic- Medaille Forumlid
-
Aantal berichten : 291
Geboortedatum : 05-07-99
Leeftijd : 18
Taal : Nederlands en Engels
Registratiedatum : 24-09-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja
haha wist ik niet bedankt
het is gelukt dus hartstikke bedankt voor de informatie

het is gelukt dus hartstikke bedankt voor de informatie

Gast- Gast
Aanvraag opgelost en gesloten. |

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

Joost- Beheerder
-
Aantal berichten : 4325
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 26
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: