Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

forummotion minder populair

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

forummotion minder populair

Bericht van Gast op do 16 jan 2014 - 13:15

hallo allemaal

ik zit met iets wat me opviel

op forumotion komen steeds minder mensen

ik weet niet maar word er nog wel geadverteerd ?

vooral op het nederlandse gedeelte word het steeds leger

ik snap dit niet

hoor het graag

mvg de gierige

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Re: forummotion minder populair

Bericht van 10spetter10 op do 16 jan 2014 - 16:39

Verplaatst naar Algemene onderwerpen

Ik weet niet waarop jij je baseerd maar, als ik naar de forum statistieken kijk zie ik gedurende 12 maanden niet echt een spectaculaire val qua posts, topics of nieuwe leden. De uitstekers dat er nu zijn waren er altijd al. Dit kan zijn omdat er misschien juist opdat moment een aantal leden bezig waren aan een nieuwe skin en zo op veel problemen terecht kwamen.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1298
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op do 16 jan 2014 - 16:53

hoi 10spetter10

sorry ik kan de statistieken niet zien dus daarom baseerde ik het een beetje verkeerd
miss iets dom van mij

laten we het topic maar sluiten denk ik ?

mvg de gierige

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van hobbyforum op za 8 maa 2014 - 11:28

Zelf vind ik het wat lelijker geworden, vond 't vorige jaren mooier er uit zien.

hobbyforum
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-03-14
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken
hobbyforum is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van CCDragon op za 8 maa 2014 - 12:17

@hobbyforum: Bedoel je nu dit forum? Want je kan je eigen forum naar gelieven aanpassen, er zijn op hitskin zelfs al skins beschikbaar die met CSS codes werken en er vanaf het begin al behoorlijk professioneel uitzien. Het uiterlijk kan je sws helemaal zelf aanpassen.

Ik ben van mening dat het uiterlijk van de actieforums over het algemeen juist verbeterd is. De huidige forum eigenaren beginnen steeds meer met CSS, templates en html te werken, waardoor er soms echt verbluffende sites worden neergezet.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

CCDragon
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Support Moderator

Vrouw Aantal berichten : 384
Leeftijd : 23
Registratiedatum : 24-12-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://kanto-experience.actieforum.com
CCDragon is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van hobbyforum op za 8 maa 2014 - 12:40

@CCDragon schreef:@hobbyforum: Bedoel je nu dit forum? Want je kan je eigen forum naar gelieven aanpassen, er zijn op hitskin zelfs al skins beschikbaar die met CSS codes werken en er vanaf het begin al behoorlijk professioneel uitzien. Het uiterlijk kan je sws helemaal zelf aanpassen.

Ik ben van mening dat het uiterlijk van de actieforums over het algemeen juist verbeterd is. De huidige forum eigenaren beginnen steeds meer met CSS, templates en html te werken, waardoor er soms echt verbluffende sites worden neergezet.
De forums zijn verbeterd ja Wink.
Alleen de website actieforum.com vind ik lelijker.

hobbyforum
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-03-14
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken
hobbyforum is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: