Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in ťťn van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Topic splitst zich automatisch?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Topic splitst zich automatisch?

Bericht van E-literoase op vr 13 dec 2013 - 22:10

Hallo allemaal

Ik zag daarnet dat er een topic op mijn forum plots gesplitst was waarvan het eerste deel ook gesloten is en in het laatste bericht een verwijzende link naar het tweede deel heeft gekregen. Ik weet zeker dat ik dit niet zelf heb gedaan.

Het betreft wel een vrij grote topic dus ik vroeg me af of de topics misschien automatisch gesplitst wanneer ze een bepaald aantal berichten hebben? Zo ja, kan ik ergens in mijn beheerderspaneel instellen dat ik dat zelf wil bepalen?

Bedankt alvast!

E-literoase
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-03-13

Profiel bekijken http://e-literoase.actieforum.com
E-literoase is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Topic splitst zich automatisch?

Bericht van Joost op za 14 dec 2013 - 20:16

Is er geen moderator of andere beheerder die een topic heeft afgesplitst? Dit kun je in je beheerderspaneel zien door even de logs te bekijken bij Algemeen en dan Veiligheid dan onderaan.

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op zo 15 dec 2013 - 9:53

Joost je ziet daar alleen wat er gedaan is op het beheerderspaneel, zoals veranderingen van profielen, functies, forums, groepen, categorieŽn.
Daar zie je niet wie wat waar met de topics heeft gedaan helaas.

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op zo 15 dec 2013 - 11:19

Eigenlijk kan je het wel zien. Razz

Je gaat zoals Joost zei naar veiligheid:

Beheerderspaneel Algemeen Forum Veiligheid

Daar scroll je wat naar beneden waar je 2 tabbladen hebt, beide hebben dezelfde naam 'beheer' maar als je op de 2de 'beheer' klikt zie je wat er met de topics gebeurd Smile

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van E-literoase op zo 15 dec 2013 - 11:27

Ik ben de enige admin en ben ook de enige die moderator is in die rubriek. Een dergelijke wijziging doe je ook niet per ongeluk. Ik vind er ook niets van terug in de logbestanden.

Het moet heel recent gebeurd zijn want vorige week was de topic nog in tact. Eergisteren zag ik dat reacties vanaf 1 oktober plotseling afgesplitst waren. Het eerste deel was gesloten, naar de prullenmand verplaatst en in het laatste bericht (van een ander lid nota bene) stond dan plots een verwijzende link naar deel 2. In deel 1 kon er ook niet meer gereageerd worden tenzij ik reacties verwijderde dus vandaar dat ik dacht dat topics maar een max. aantal berichten mochten bevatten?

Deel 2 stond dan onder dezelfde naam in de juiste rubriek.

Er gebeuren trouwens nog meer rare dingen op het forum.

- Wanneer men iemand citeert verschijnt het antwoord van diegene in het venster van de geciteerde tekst.
- Aan de wysiwyg modus hapert ook wat. Wanneer je een opgemaakte tekst verzendt dan verschijnt die helemaal anders, vaak met een piepklein lettertype.
- Sommige leden kunnen niet stemmen op een poll
- Het gebeurt vaak dat avatars en smilies niet worden weergegeven bij een groot deel van de leden.

Toch wel wat technische mankementjes. Het lijkt wel dat het forum geÔnfecteerd is door een virus ofzo. Kan dat?

E-literoase
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-03-13

Profiel bekijken http://e-literoase.actieforum.com
E-literoase is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op zo 15 dec 2013 - 11:36

10Spetter10 dan heb ik niks gezegd, ik heb die trouwens nog nooit gezien, vandaar.

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Lone Wanderer op zo 15 dec 2013 - 16:44

Een topic splitst zich inderdaad automatisch als hij een bepaald aantal pagina's heeft, omdat het schijnbaar beter is voor het forum als topics niet te groot worden. Volgens mij is het nergens in te stellen dat zo'n topic niet gesplitst wordt.

Lone Wanderer
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beoordeler

Vrouw Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 26-07-13

Profiel bekijken http://hongerspelenRPG.actieforum.com
Lone Wanderer is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: