Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

IP adres ban

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

IP adres ban

Bericht van doomwad op ma 9 dec 2013 - 17:52

Het zou geen slecht idee zijn om ons als admins toe te laten iemand te kunnen traceren en bannen via ip adres,want niet iedereen is even goed gezind op een forum.
Daarom als co administrator van http://kookpaleis.board.st vind ik dit toch een noodzaak.
MVG Patrick aka doomwad

doomwad
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-01-11

Profiel bekijken http://models-renewed.topic-mail.com/
doomwad is bedankt door de starter van dit topic.

Re: IP adres ban

Bericht van 10spetter10 op ma 9 dec 2013 - 18:48

Normaal gezien zou je dit al kunnen doen. Als beheerder/admin heb je de mogelijkheid om bij ieder bericht het ip te zien vanwaar het verstuurd is.

Dit kan je dan blokkeren via het beheerderspaneel:

Beheerderspaneel GEBRUIKERS & GROEPEN Gebruikers Verbanningsbeheer Verban een IP adres

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: