Verwijdering leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel•
Verwijdering leden
Leden die geruime tijd niet actief zijn worden bij ons verwijderd. Maar er is onbegrip over de mail die ze krijgen,die is nml. standaard en er staat niet in waarom ze verwijderd zijn. Is er een manier om die mail uit te schakelen of nog liever dat ik de tekst kan aanpassen zodat leden ook weten waarom ze verwijderd zijn.
snowy- Actief Forumlid
-
Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 30-09-10
Re: Verwijdering leden
Volgens mij kan het niet ik kan tenminste niks terug vinden in het beheerderspanel

Beperkt aanwezig: i.v.m. start nieuwe school
asilverwolf- Medaille Forumlid
-
Aantal berichten : 263
Geboortedatum : 30-03-94
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 28-08-11
Re: Verwijdering leden
Standaard mails kun je niet aanpassen, ik zou eventueel wel even kunnen kijken voor je in het vertaal systeem of ik iets kan vinden zou je mij de mail kunnen geven die opgestuurd is?

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon

Joost- Beheerder
-
Aantal berichten : 4325
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 26
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: