Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Vernieuwde Organisatie-structuur

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Bericht van Joost op do 19 sep 2013 - 20:08

Hallo Actieforum Leden,

Wegens het aftreden van susie en VJ. komen er wat veranderingen binnen het Actieforum Team. VJ heeft zijn functie aan mij toe overgedragen.

Mijn taken zullen uitgebreid worden naast de taken die ik normaal al uitvoer:
- Het versturen van verloren wachtwoorden aan forum oprichters. (zie dit topic voor meer informatie)
- Contact houden met het Engelse Ondersteuningsforum, betreft vertalingen, suggesties, en mededelingen.

Maar ik ben niet de enige beheerder, VJ. en ik zijn de afgelopen tijd veel in gesprek geweest en hebben een keuze gemaakt wie tot beheerder gepromoveerd zal worden dat is: 10spetter10 we kennen hem al een tijdje als medewerker van het Service Team dat een nieuwe onofficiële forumdienst is hier die dienst is nog in uitwerking dus zodra dat allemaal klaar is zal er meer informatie over gegeven worden. Very Happy

En we hebben Oussi hij zal als nieuwe ontwerper het Actieforum team komen versterken, dus voor creatieve zaken zoals banners, rangen ect kun je een aanvraag doen in de daarvoor bestemde sectie. Very Happy

Welkom allebei en ik wens jullie heel veel succes en heel veel plezier in jullie functies! Very Happy

ActieForum

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Vernieuwde Organisatie-structuur

Bericht van Gideon. op do 19 sep 2013 - 20:18

Gefeliciteerd 10spetter10 Very Happy
Ik ben blij dat dit nu allemaal opgelost is Smile

Gideon.
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Ontwerper

Man Aantal berichten : 229
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 16-06-13
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://poketag.forumactie.com
Gideon. is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: