Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Gesloten is opgelost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Gesloten is opgelost

Bericht van M.F.Kerkhof op zo 11 aug 2013 - 21:41

Geachte beheerders

Ik wilde graag een forum starten echter geeft het oprichting programma weer dat er p mijne-mail al een forum staat geregistreerd. Ik weet echter totaal niet mee welk forum dat zal wezen maar wil die wel graag verwijderd hebben zodat ik een nieuwe kan oprichten.

Nu probeerde ik een PM aan de verschillende beheerders te sturen alleen kreeg ik de melding dat ik mijn maximaal aantal te verzenden pm als had bereikt beetje vreemd voor mij aangezien ik net ben geregistreerd hier en nog geen enkele pm heb verzonden

Is het mogelijk om mijn e-mail adres eer rij te krijgen en het daarop geregistreerde forum verwijderd te krijgen heb geen idee hoe het forum heet of weke gebruikersnaam ik als beheerder zal heen gehad

Wie o Wie kan mij hierbij helpen via PM

M.F.Kerkhof
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-08-13
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Nee

Profiel bekijken
M.F.Kerkhof is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Gesloten is opgelost

Bericht van Joost op ma 12 aug 2013 - 11:26

Voor er privé berichten verstuurd kunnen worden moet je als nieuw lid minimaal 2 berichten hebben gepost als je hier even een bericht post dan kun je wel PM's sturen.

Voor dit probleem dien je even VJ. een PM te sturen met een uitleg wat je zou willen dan kan hij er even naar kijken voor je, let op het kan soms duren voor we berichten zien. Smile 

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Gesloten is opgelost

Bericht van VJ. op ma 12 aug 2013 - 20:33

Hallo.
Ik kan controleren welk forum er op jouw emailadres staat, maar daarvoor heb ik het betreffende emailadres nodig. Die kun je mij via PM sturen nadat je 2 berichten hebt gepost.
Deze optie hebben wij ingesteld om ongewenste spammers tegen te gaan.

Met Vriendelijke groet,

VJ. (oud-beheerder)

| Ik heb mijn functie als beheerder neergelegd en beantwoord daarom geen vragen meer.

VJ.
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Man Aantal berichten : 1284
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 19-08-10
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.ondersteun.actieforum.com
VJ. is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: