Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in ťťn van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang

Bericht van Gast op ma 15 jul 2013 - 17:38

hoi medeleden

ik heb een groot probleem -_-

ik had eerst een persoon medebeheerder gemaakt

die had mijn hele site vernield

nu heb ik hem weer opgezet en †nu wil die zelfde persoon hem DDose'n

kan ik mij hiertegen verzetten †ik heb namelijk tijdelijk mijn webadres veranderd †> www.omgwtfhax.actieforum.com †( minecraft server name )

en de tk link verwijderd †zodat hij hem niet weer kan vinden

is er ook een betere oplossing zoals het beperken van het aantal bezoekersverkeer?? †bijv. 500 users ??

alsjeblieft help mij want deze site is beter dan de vorige ( vind ik ) en ik wil hem niet nog eens kwijtraken

mvg GGZ

Laatst aangepast door GGZ op zo 18 aug 2013 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang

Bericht van 10spetter10 op ma 15 jul 2013 - 18:00

Volgens het engelstalige forum zou het niet mogelijk zijn een forum plat te leggen met ddos, omdat forumotions requestlimiet al de schade zou moeten voorkomen.

Je kan eventueel die persoon ook nog blokkeren aan de hand van zijn ip adres.
beheerderspaneel >>> gebruikers en groepen >>> gebruikers >>> verbanningsbeheer

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang

Bericht van Gast op ma 15 jul 2013 - 18:03

ooh mijn god echt !! dus het is wel beveiligd

joepie !!!!!

bedankt !! Wink

Gast
Gast

Bericht van Gast op ma 15 jul 2013 - 18:14

trouwens spetter mag ik please even de link dan kan ik het doorlezen ?

mvg ggz

Gast
Gast

Bericht van 10spetter10 op ma 15 jul 2013 - 18:41

Is niet echt een artikel, zag het gewoon staan in een topic.

http://help.forumotion.com/t116749-ddos-attack-warning#764561

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op ma 15 jul 2013 - 18:58

bedankt het word weer de pc kantine

mvg GGZ

Gast
Gast

Bericht van George op ma 15 jul 2013 - 23:38

Trouwens 99% van de zogenaamde hackers zeggen dat ze je zullen hacken, plat leggen, boot sturen of wat dan ook liegt en doet/kan dit helemaal niet.

George
Mega Actief Forumlid

Man Aantal berichten : 508
Leeftijd : 18
Registratiedatum : 06-07-11

Profiel bekijken http://dariusnl.actieforum.com
George is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op wo 17 jul 2013 - 17:53

ooh oke dus eigenlijk niks om bang voor te zijn Smile

maar mocht het gebeuren kan ik dan zelf een limit instellen voor het max aantal gebruiker online ?

Gast
Gast

Bericht van CCDragon op do 18 jul 2013 - 14:39

Er is geen limiet wat je kan stellen, volgens mij. Wat je wel kan doen in de registratie sluiten als je vind dat je genoeg leden hebt.
Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> leden mogelijkheden -> Allow new members 'no'

† † † †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

CCDragon
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Support Moderator

Vrouw Aantal berichten : 384
Leeftijd : 23
Registratiedatum : 24-12-12

Profiel bekijken http://kanto-experience.actieforum.com
CCDragon is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Joost op do 18 jul 2013 - 16:33

Klopt er is geen limiet kun je het beste gewoon het registratie systeem uitschakelen via de optie die CCDragon hierboven geeft en dan weer op ja zetten als je weer nieuwe leden toe wilt laten tot je forum.

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4117
Leeftijd : 25
Registratiedatum : 31-08-07

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Gast op zo 21 jul 2013 - 18:24

hmmm oke maar ik had dat nog niet gedaan maar er is nog geen ddos attack geweest
-_- dus waarschijnlijn gewoon iemand die mij bang wil maken
hartstikke bedankt

trouwens nog 1 ding

DDos heeft ook niet echt met leden te maken maar met gasten

als 50.000 mensen je site tegelijk bezoeken word hij overbelast

dat is DDos

mvg GGZ

Gast
Gast

Bericht van George op di 23 jul 2013 - 19:06

Bij minder verwacht ik het ook al ^^
Maar zoals ik al verwachten is het dus om je bang te maken, in ieder geval gelukkig dat het er niet van gekomen is!

George
Mega Actief Forumlid

Man Aantal berichten : 508
Leeftijd : 18
Registratiedatum : 06-07-11

Profiel bekijken http://dariusnl.actieforum.com
George is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Joost op za 27 jul 2013 - 12:43

Zou er ook niet teveel van aantrekken en gewoon het forumlid blokkeren zoal op account als IP en Email adres.

Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier

† †Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | †TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates †en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/

Bericht van Gast op zo 18 aug 2013 - 21:44

gedaan

Gast
Gast

Bericht van Joost op ma 19 aug 2013 - 23:20

Aanvraag opgelost en gesloten.

Joost
Beheerder
Beheerder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: