Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Fout bij domeinnaam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Fout bij domeinnaam

Bericht van Olivier-Toadplaza op di 31 jul 2012 - 22:30

Goedendag, sinds 28 juli 2012 is mijn forum offline. De reden is als volgt: Sinds 28 juli 2011 kreeg ik een gratis domeinnaam van Actieforum aangeboden. Deze was voor twee jaar geldig (tot 28 juli 2013) Nu is de site openen echter niet meer mogelijk. Mijn domeinnaam moet vernieuwd worden, maar dat is niet het geval, de domeinnaam (www.toadplaza.com) is dus niet meer te openen. Www.toadplaza.actieforum.com, de oude domeinnaam, lijkt helaas direct door naar www.toadplaza.com, dus het openen van de site is niet mogelijk.

Ik weet niet of dit jullie zaak is of dat ik naar het grote Amerikaanse forum moet, maar ik wil graag de site weer openen. Het volgende kan het probleem zijn:
-De hostnaam wordt nu aangevraagd en er kan geen beroep op de site gedaan worden voor een paar dagen.
-Ik krijg geen nieuwe domeinnaam en ik kan een jaar lang de site niet openen.

Ik wil graag de beloofde verlenging van mijn domeinnaam, en op zijn minst de mogelijkheid om de site de komende tijd te kunnen openen.

Groeten, Olivier, van www.toadplaza.com .

Olivier-Toadplaza
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 13-10-09

Profiel bekijken
Olivier-Toadplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Fout bij domeinnaam

Bericht van VJ. op wo 1 aug 2012 - 18:03

Hallo.

Ik heb de URL getest, en ik kom gewoon op je forum hoor, via www.toadplaza.com.
Ik kom op een website over Mario, met als ondertitel: De Grootste Mario-site van Nederland!

Dit klopt toch?
Misschien is het probleem opgelost?

Met Vriendelijke groet,

VJ. (oud-beheerder)

| Ik heb mijn functie als beheerder neergelegd en beantwoord daarom geen vragen meer.

VJ.
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Man Aantal berichten : 1284
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 19-08-10
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.ondersteun.actieforum.com
VJ. is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: