Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Problemen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Problemen

Bericht van David-- op do 12 jul 2012 - 15:56

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie!
De vraag : Als ik een categorie maak en er forums aan toevoeg dan gaat het goed!, Maar als ik weer een categorie toevoeg en weer forums dan sluiten die forums vanzelf aan bij de bovenste dus ik kan helemaal geen categorie's maken! Kan iemand me helpen?

Hallo allemaal. Like a Star @ heaven
Ik ben David-- Like a Star @ heaven
Ik ben er vor al jouw forum vragen! Like a Star @ heaven
Heb je problemen met je forum? Stuur me gewoon een PB en k help je! Like a Star @ heaven

David--
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 19
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 12-07-12

Profiel bekijken http://computer-hulp.actieforum.com/
David-- is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Problemen

Bericht van VJ. op do 12 jul 2012 - 16:18

Wanneer je een nieuw forum aanmaakt kom je in een scherm waar je de forumnaam in moet vullen. Daar staat ook: Attached to
Zorg dat je de juiste categorie kiest, waar dat forum in moet
En er staat ook: Position this forum after
Vul hier het forum waar het nieuwe forum onder moet komen te staan.

Met Vriendelijke groet,

VJ. (oud-beheerder)

| Ik heb mijn functie als beheerder neergelegd en beantwoord daarom geen vragen meer.

VJ.
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Man Aantal berichten : 1284
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 19-08-10
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.ondersteun.actieforum.com
VJ. is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van David-- op do 12 jul 2012 - 17:03

Nee het werkt niet.
SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad

Hallo allemaal. Like a Star @ heaven
Ik ben David-- Like a Star @ heaven
Ik ben er vor al jouw forum vragen! Like a Star @ heaven
Heb je problemen met je forum? Stuur me gewoon een PB en k help je! Like a Star @ heaven

David--
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 19
Leeftijd : 19
Registratiedatum : 12-07-12

Profiel bekijken http://computer-hulp.actieforum.com/
David-- is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van VJ. op do 12 jul 2012 - 18:26

Probeer je forum te synchroniseren. Dit lost eventuele problemen op.
Dit kan bij: Algemeen>>>Forum>>Configuratie en dan ReSynchronize forum.
Vink dit aan, en klik op verzenden en probeer het nog eens.

Met Vriendelijke groet,

VJ. (oud-beheerder)

| Ik heb mijn functie als beheerder neergelegd en beantwoord daarom geen vragen meer.

VJ.
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Beheerder

Man Aantal berichten : 1284
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 19-08-10
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://www.ondersteun.actieforum.com
VJ. is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: