Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
Pagina 1 van 1 • Deel •
Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
Onder portalmanagement zijn de modules gedefinieerd in 3 kolommen (30-50-20%)
Dit heeft altijd gewerkt.
Nu het thema gewijzigd, maar het bleef een PHB3 versie, met alleen een andere kleurstelling.
Vreemd is dat op de Portalpagina nu de widgets niet meer in 3 kolommen verschijnen, maar als rijen onder elkaar.
Enig idee hoe ik de kolommen weer terugkrijg?
Dit heeft altijd gewerkt.
Nu het thema gewijzigd, maar het bleef een PHB3 versie, met alleen een andere kleurstelling.
Vreemd is dat op de Portalpagina nu de widgets niet meer in 3 kolommen verschijnen, maar als rijen onder elkaar.
Enig idee hoe ik de kolommen weer terugkrijg?
Klaas Feenstra- Nieuw lid

-

Aantal berichten: 9

Re: Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
Heb je geprobeerd om een nieuwe portal pagina aan te maken? Je kunt dan structuur opnieuw indelen!
Als de structuur van een nieuwe portal pagina niet in 3 kolommen aangepast kan worden denk ik dat het niet mogelijk is om deze structuur die je wilt, weer toe te passen. het is dan blijkbaar een andere soort forum ook al is het phpbb3. Elk thema is vaak iets anders.
Als het enkel om de kleurstelling gaat zou ik het 1e thema nemen en zelf achtergrond, banners, en buttons maken.
Als de structuur van een nieuwe portal pagina niet in 3 kolommen aangepast kan worden denk ik dat het niet mogelijk is om deze structuur die je wilt, weer toe te passen. het is dan blijkbaar een andere soort forum ook al is het phpbb3. Elk thema is vaak iets anders.
Als het enkel om de kleurstelling gaat zou ik het 1e thema nemen en zelf achtergrond, banners, en buttons maken.

Badlands- Forumlid

-

Leeftijd: 22
Aantal berichten: 93

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: