Abuse?
Pagina 1 van 1 • Deel •
Abuse?
Beste,
Ik ben een site ''pokoes.actieforum.com'' tegengekomen waarop een enorme hoeveelheid illigaal muziek content opstaat.
ik heb meerdere keren geprobeerd de knop meld misbruik gedrukt, maar deze werkt niet.. alles goed ingevuld etc maar hij geeft de error 'Er is een fout opgetreden tijdens het verzenden van het formulier. Probeer het formulier opnieuw te verzenden.'
Maargoed, mijn vraag was zou de bovenstaande website verwijderd kunnen worden,
wat de beheerder doet is Schending van auteursrechten.
Groetjes,
Ik ben een site ''pokoes.actieforum.com'' tegengekomen waarop een enorme hoeveelheid illigaal muziek content opstaat.
ik heb meerdere keren geprobeerd de knop meld misbruik gedrukt, maar deze werkt niet.. alles goed ingevuld etc maar hij geeft de error 'Er is een fout opgetreden tijdens het verzenden van het formulier. Probeer het formulier opnieuw te verzenden.'
Maargoed, mijn vraag was zou de bovenstaande website verwijderd kunnen worden,
wat de beheerder doet is Schending van auteursrechten.
Groetjes,
rakesh21- Nieuw lid

- Aantal berichten: 1
Re: Abuse?
Hallo.
Dit is misschien ee wat laat bericht, maar vind dit probleem nog steeds plaats??
Zoja, dan zal ik dit doorsturen.
Dit is misschien ee wat laat bericht, maar vind dit probleem nog steeds plaats??
Zoja, dan zal ik dit doorsturen.

VJ.- Beheerder

-

Leeftijd: 20
Aantal berichten: 648

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: