Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

[RPG] Role play games

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

[RPG] Role play games

Bericht van TomsAngel op ma 4 jul 2011 - 13:45

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuw forum aangemaakt.
Ik heb jaren op een ander spel role play games gespeelt, spijtig genoeg is daar bijna niemand meer echt actief! Dus heb ik vandaag mijn eigen forum gestart.

Dus ben jij iemand die van dit soort spellen houdt? Dan kunnen we jou zeker gebruiken! Het is een interessant forum met niet enkel 1 spel maar meerdere spellen en als je wilt mag je zelf ook spellen maken Smile

Ik ga proberen mijn best te doen en zo orgineel mogelijk te blijven, op de site kan iedereen vaste personages aanmaken, hiervoor mag je 1 topic openen die helemaal voor jezelf is en over jouw en je personages gaat.

Momenteel heb ik 1 actief spel genaamd 'School voor magie' ik zou het leuk vinden als er meer mensen mee willen doen en ook hun eigen spellen beginnen te maken Very Happy

Klik hier om naar mijn forum te gaan!

TomsAngel
Nieuw Forumlid

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 04-07-11

Profiel bekijken
TomsAngel is bedankt door de starter van dit topic.

Re: [RPG] Role play games

Bericht van Joost op zo 2 dec 2012 - 23:41

Forum Goedgekeurd.

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: