mijn forum is voor jachthonden die samen met hun eigenaren sporten
Het forum der fora :: Diensten :: Forumpromotie :: Sporten
Pagina 1 van 1 • Deel •
mijn forum is voor jachthonden die samen met hun eigenaren sporten
Ik heb een forum gemaakt voor jachthonden, die samen met hun baasje op de jachthondenschool oefenen met dummies zodat ze echt jachthond kunnen zijn.
Op de hondenschool wordt met dummies in het bos een zoek apport samengesteld. En dat is super leuk.
De hond moet werken en dingen doen waarvoor hij is gefokt.
Een golden retriever is van oorsprong een jachthond.
Op dit forum mogen alleen mensen lid worden die ook een jachthond hebben en met hun jachthond trainen op een jachthondenschool.
Ik ben deze sport met mijn eerste golden gaan doen omdat ik door de reuma niet zwaar kon sporten en zo is de jachthondensport mijn hobby geworden. Dit is een sport waar ik goed in mee kan komen en mijn golden doet het werk, zoekt de dummy, brengt hem naar mij. En ik wandel heerlijk in het bos en krijg zo mijn beweging.
Op de hondenschool wordt met dummies in het bos een zoek apport samengesteld. En dat is super leuk.
De hond moet werken en dingen doen waarvoor hij is gefokt.
Een golden retriever is van oorsprong een jachthond.
Op dit forum mogen alleen mensen lid worden die ook een jachthond hebben en met hun jachthond trainen op een jachthondenschool.
Ik ben deze sport met mijn eerste golden gaan doen omdat ik door de reuma niet zwaar kon sporten en zo is de jachthondensport mijn hobby geworden. Dit is een sport waar ik goed in mee kan komen en mijn golden doet het werk, zoekt de dummy, brengt hem naar mij. En ik wandel heerlijk in het bos en krijg zo mijn beweging.

Julia- Nieuw lid

-

Aantal berichten: 4

Het forum der fora :: Diensten :: Forumpromotie :: Sporten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: