Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden

3 plaatsers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden Empty Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden

Bericht van Julia ma 23 mei 2011 - 20:41

Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden zodat mensen de site die ik gebouwd heb vlugger vinden.

Misschien dat iemand dit weet. Ik kon bij google iets downloaden, maar dat kan ik niet plaatsen omdat het een gratis forum is en ik hem er zo inplaats.

Tevens bijv. de naam aanpassen, zodat hij ook op een andere manier gevonden wordt.

Terug naar boven Terug naar beneden

Julia

Julia
Nieuw Forumlid

Vrouw
Berichten : 4
Registratie : 09-05-11

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://jachthondensport.yourforum4u.com/



Julia is bedankt door de starter van dit topic.

Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden Empty Re: Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden

Bericht van nicopsp wo 25 mei 2011 - 10:43

Vaak is het dat je even moet wachten als je een nieuw forum heb gemaakt.
Dan wordt hij opgenomen in Google enz.
En ik zie ook geen internet adres in je profiel wat voor forum je hebt.
Zo kan ik het niet uit proberen als je al te vinden bent.

Terug naar boven Terug naar beneden

nicopsp

nicopsp
Actief Forumlid

Man
Berichten : 221
Registratie : 25-08-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://psp-hobbyclub.actieforum.com



nicopsp is bedankt door de starter van dit topic.

Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden Empty Re: Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden

Bericht van VJ. wo 25 mei 2011 - 20:57

Hoi,

Je kunt je aanmelden bij google met je adre van je website. Dit duurt wel even voordat het wordt geaccepteerd, en je komt vaak niet bovenaan te staan, omdat je daarvoor een betaalde dienst moet gebruiken. Maar het is een goed begin, en hoe meer je site word aangeklikt, des te hoger kom je te staan. Probeer je qua naam te onderscheiden van andere websites.

Je kunt je aanmelden via: www.google.nl/addurl
Je hoeft alleen je internet adres in te vullen, en de google bot zoekt automatisch de beschrijving en de titel van je site (zorg ervoor dat je een beschrijving hebt ingevoegd)

Posten hier op Actieforum (in het reclame forum) helpt de vindbaarheid van je website ook, omdat Actieforum bekend is bij google, en wanneer jouw site op deze site te vinden is, vind de google bot ook ''automatisch'' jou site.

Suc6.

VJ.


Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden 210610



Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden PiUYHC2Facebook | Ik heb een gratis forum, maar kan ik hem bij google of zo ergens aanmelden X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

VJ.

VJ.
Hulp Moderator
Hulp Moderator

Man
Berichten : 1231
Leeftijd : 31
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.ondersteun.actieforum.com



VJ. is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum