Forum vertalen
Pagina 1 van 1 • Deel •
Forum vertalen
Is het mogelijk om de tekst van de forum te vertalen?
Hiermee bedoel ik niet wat er in de forums is gepost, maar de standaard-tekst, zoals "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" of "Alle gebruikers hebben in totaal 6249 berichten geplaatst"?
En niet met babelfish of google transelate aub, ik zou het bij de bron willen vertalen...
Hiermee bedoel ik niet wat er in de forums is gepost, maar de standaard-tekst, zoals "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" of "Alle gebruikers hebben in totaal 6249 berichten geplaatst"?
En niet met babelfish of google transelate aub, ik zou het bij de bron willen vertalen...
Laatst aangepast door biggy op vr 27 mei 2011 - 17:07; in totaal 1 keer bewerkt

biggy- Forumlid

-

Leeftijd: 21
Aantal berichten: 37

Re: Forum vertalen
Ik gebruik een wibiya toolbar op mijn website. Heel handig. Daar kun je de laatste posts in zien, en ook zit er een vertaalfunctie op en nog meer handige dingen je kunt erop zetten wat je wilt.
Dus daarmee kun je de site in een klik vertalen.
Dus daarmee kun je de site in een klik vertalen.

VJ.- Beheerder

-

Leeftijd: 20
Aantal berichten: 648

Je kan bij je forum instellingen via het paneel ook de language veranderen. Die staat standaard op nederlands.

divinoo RE- Nieuw lid

- Leeftijd: 18
Aantal berichten: 19

divinoo RE schreef:Je kan bij je forum instellingen via het paneel ook de language veranderen. Die staat standaard op nederlands.
Heb ik al naar engels veranderd, maar geen verschil te zien

biggy- Forumlid

-

Aantal berichten: 37

Is de Wibiya toolbar niets voor je site??

VJ.- Beheerder

-

Leeftijd: 20
Aantal berichten: 648

Als je niks met toolbars wilt kan je beter naar het engelstalige actieforum overstappen. Zouden we wel jammer vinden

divinoo RE- Nieuw lid

- Leeftijd: 18
Aantal berichten: 19

biggy schreef:divinoo RE schreef:Je kan bij je forum instellingen via het paneel ook de language veranderen. Die staat standaard op nederlands.
Heb ik al naar engels veranderd, maar geen verschil te zien![]()
Waarschijnlijk komt dat doordat je in je profiel de voorkeurstaal op Nederlands hebt staan. Als je uitlogt is het forum als het goed is wel in het Engels.

bLACKADDER- Beheerder

-

Aantal berichten: 745

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: