Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen i
Pagina 1 van 1 • Deel •
Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen i
Ik zit het forum nogal eens door te bladeren maar kom dit nogal eens tegen
Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum.
Hoe kan dit of waarom is dit ?
Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum.
Hoe kan dit of waarom is dit ?
Greet- Nieuw lid

- Aantal berichten: 15

Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen i
Ik weet niet welke forum je bedoelt.
Maar ik denk dat het dan alleen voor het team beheer bestemd is.
Of misschien toch een bug
Maar ik denk dat het dan alleen voor het team beheer bestemd is.
Of misschien toch een bug

nicopsp- Actief lid

-

Aantal berichten: 211

Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen i
Ja inderdaad Nicopsp, als die waarschuwing komt, dan betekend dat dit forum alleen voor bepaalde gebruikers of groepen bestemd is.
Als dit in je eigen forum plaatsvind, dan kun je dit veranderen door naar ''Algemeen'' >>> Categories and Forums te gaan en dan de permissies aan te passen.
Als dit in je eigen forum plaatsvind, dan kun je dit veranderen door naar ''Algemeen'' >>> Categories and Forums te gaan en dan de permissies aan te passen.

VJ.- Beheerder

-

Leeftijd: 20
Aantal berichten: 648

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: