Reclame
Pagina 3 van 4 • Deel •
Pagina 3 van 4 •
1, 2, 3, 4 
Re: Reclame
En nog steeds geen reactie's waarom ze het gedaan hebben. Noemen ze dit dan klantvriendelijkheid?
ronald- Forumlid

-

Leeftijd: 38
Aantal berichten: 39

Dit zou het voor ons wel worden.
Is een bericht hoe reclame af te kopen.
http://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/google-ads-op-mijn-forum-t2408.htm
Is een bericht hoe reclame af te kopen.
http://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/google-ads-op-mijn-forum-t2408.htm

nicopsp- Actief lid

-

Aantal berichten: 211

Op het Engelse Forum roepen ze op om voet bij stuk te houden en niet met reclame af te kopen
Hier kunnen jullie de discussie volgen , op het engelse ondersteunings forum , waar vreemd genoeg de modjes en het beheer ook nog niet gereageerd hebben
http://help.forumotion.com/administration-panel-credits-and-domain-names-problems-f44/only-topic-why-advertisement-t81090.htm
Hier kunnen jullie de discussie volgen , op het engelse ondersteunings forum , waar vreemd genoeg de modjes en het beheer ook nog niet gereageerd hebben
http://help.forumotion.com/administration-panel-credits-and-domain-names-problems-f44/only-topic-why-advertisement-t81090.htm

Godmother- Forumlid

-

Aantal berichten: 194

Op alle ondersteuning forums zijn ze ermee bezig slaat werkelijk nergens op.
Idd ook op de andere forums niks van beheer raar zeg
Idd ook op de andere forums niks van beheer raar zeg

nicopsp- Actief lid

-

Aantal berichten: 211

Nu hoop ik dat er snel wat aan gedaan wordt! Mijn forum heeft een serieus karakter en ik wil zo snel mogelijk van die storende reclame af.
astrid- Nieuw lid

- Aantal berichten: 3

Wij zouden graag een reactie willen van een modje of beheerder,even inlichtingen over hoe of wat...dit is ook niks zo.
love 2 scrap- Nieuw lid

- Aantal berichten: 15

En nog steeds geen reactie niks van modjes of beheerders
Gewoon dingen doen zonder overleg... vind het niet kunnen
Normaal is dat niet zo erg, maar dit is erg storend!
Gewoon dingen doen zonder overleg... vind het niet kunnen
Normaal is dat niet zo erg, maar dit is erg storend!
100% Mama- Nieuw lid

- Aantal berichten: 9

Ik kan best begrijpen dat er geld op tafel moet komen en dat die uit reclame komt maar moet dat zo'n kermis attractie wezen?
Ik heb nog een gratis forum en daar zie ik alleen een kleine rustige banner onder op het forum.
Zo kan het toch ook, daar heeft niemand last van!!
Ik krijg ook veel klachten
Ik heb nog een gratis forum en daar zie ik alleen een kleine rustige banner onder op het forum.
Zo kan het toch ook, daar heeft niemand last van!!
Ik krijg ook veel klachten

snowy- Forumlid

-

Aantal berichten: 176

Hoi, ik ben de medebeheerder van Toby_2003 en wil nog een aanvulling kwijt op alle vragen en ergernissen hier!
Is er geen mogelijkheid om bij de hoofdzetel klacht neer te leggen door het beheer van dit ondersteuningsforum? Als er zoveel mensen met klachten zijn is dat voor hen toch ook geen reclame. Oké een gratis forum moet ergens zijn geld halen maar alleen reclame bij gast en inloggen is dan toch voldoende?
Het vertraagd het open van de topics ook nog eens en topics waar foto's staan gaan amper nog open. We verliezen er op de duur leden op!!!!
Dus is mijn vraag, kunnen we niet algemeen reclameren bij de provider van deze fora?
Is er geen mogelijkheid om bij de hoofdzetel klacht neer te leggen door het beheer van dit ondersteuningsforum? Als er zoveel mensen met klachten zijn is dat voor hen toch ook geen reclame. Oké een gratis forum moet ergens zijn geld halen maar alleen reclame bij gast en inloggen is dan toch voldoende?
Het vertraagd het open van de topics ook nog eens en topics waar foto's staan gaan amper nog open. We verliezen er op de duur leden op!!!!
Dus is mijn vraag, kunnen we niet algemeen reclameren bij de provider van deze fora?

Boke_2006- Forumlid

-

Aantal berichten: 41

Het Beheer laat zich nu even niet zien al een dag , ook de modjes niet duss

Godmother- Forumlid

-

Aantal berichten: 194

burton560 schreef:klopt vandaar dat je nu punten moet kopen en betalen dan heb je weer deze keuze ,ik heb maar betaald en ben er gelukkig van af
1000 credits is 10 euro voor een half jaar er van af !!
ik had het liever ook anders gezien
gr gerard
dat is waarschijnlijk ook hun bedoeling .....is er echt geen ander mogelijkheid?
Waarom moet alles om geld draaien?
We doen dit als hobby ....
toby_2003- Forumlid

- Aantal berichten: 59

Godmother schreef:Het Beheer laat zich nu even niet zien al een dag , ook de modjes niet duss
Ik denk dat die er ook niks mee kunnen, ik denk dat de eigenaren dit gedaan hebben. Wel doordacht, eerst zorgen dat je er met je forum helemaal in zit, en dan de boel gaan chanteren.
Overigens vind ik het niet raar als je een kleine bijdrage zou moeten doen, maar de manier waarop is wel wat stuitend.
Overigens zou een duidelijke uitleg mbt die credits ook wel handig zijn, want als ik 1000 credits koop, wat dan? Is het dan automatisch weg, of moet je dan nog wat anders doen? Iemand enig idee??
Jos- Forumlid

- Aantal berichten: 25

Pagina 3 van 4 •
1, 2, 3, 4 
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: