HTML omzetten in gewone tekst
Pagina 1 van 1 • Deel •
HTML omzetten in gewone tekst
Hallo,
We hebben een psp-forum en zetten elke week/dag de winnende crea's voor op het portal.
Maar vroeger konden we kiezen of we dit met of zonder html zouden doen, kon aangevinkt worden.
Nu staat alles in html wat heel erg moeilijk is, is er een mogelijkheid om dit om te zetten in simple text a.u.b ?
Vroeger zag ik dus in m'n beheerderspanel al de plaatjes zoals ze op het portal komen te staan , nu zie ik enkel html codes ...
We hebben een psp-forum en zetten elke week/dag de winnende crea's voor op het portal.
Maar vroeger konden we kiezen of we dit met of zonder html zouden doen, kon aangevinkt worden.
Nu staat alles in html wat heel erg moeilijk is, is er een mogelijkheid om dit om te zetten in simple text a.u.b ?
Vroeger zag ik dus in m'n beheerderspanel al de plaatjes zoals ze op het portal komen te staan , nu zie ik enkel html codes ...
Fleur- Forumlid

-

Aantal berichten: 81

Re: HTML omzetten in gewone tekst
Bedoel je onderaan een bericht? dat je dat moet aanvinken , of zo'n a/A blokje?
Zelf heb ik als ik met google chrome werk, dat de a/A knop niet zichtbaar is en ik dingen in het beheerderspaneel niet met html kan bewerken.
Zelf heb ik als ik met google chrome werk, dat de a/A knop niet zichtbaar is en ik dingen in het beheerderspaneel niet met html kan bewerken.

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1477

ohhww, ik werk inderdaad met google chrome ...dan zal het daaraan liggen ..
mijn medebeheerster ziet dat knopje wel ...jammer, want ik werk zo graag met chrome, lekker snel ...
bedankt voor je antwoord Susie
mijn medebeheerster ziet dat knopje wel ...jammer, want ik werk zo graag met chrome, lekker snel ...
bedankt voor je antwoord Susie
Fleur- Forumlid

-

Aantal berichten: 81

Ik zal het binnenkort eens navragen of dit probleem bij de technische staf bekent is.

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1477

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: