Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Additional Time for edithing Templates.

5 plaatsers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Opgeloste Topic Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Jole wo 26 mei 2010 - 23:53

Mijn forum bestaat zaterdag 2 jaar,ik heb sinds het begin credits gekocht voor een reclamevrije portal,ik heb opnieuw credits gekocht,maar kan nu het nergens meer vinden,wel Storage,ADS en Domeinnaam!
Kan dat niet meer of is dat ergens verplaatst,ik vind het nergens... Question
Hieronder een afbeelding,voor de juiste benaming,met rood omkaderd
Alvast bedankt

Additional Time for edithing Templates. Voorforummotion

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Aggie ma 31 mei 2010 - 11:51

Dat is gewoon te vinden bij ADS dan staat het tot wanneer die geldig is zeg maar Wink.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Het staat er niet,toch?

Bericht van Jole ma 31 mei 2010 - 13:17

Hier moet dat toch bijstaan,denk ik,niet? Wink

Additional Time for edithing Templates. Voorforummotion

Uploaded with ImageShack.us

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Aggie wo 2 jun 2010 - 7:20

Daar staat ook ADS, de middelste is dat en als je daarop klikt dan krijg je je gegevens te zien.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Jole wo 2 jun 2010 - 13:08

Neen Aggie,je bent mis...
Dat staat er niet tussen,ik ben ondertussen naar het Engelse forum gegaan en daar wisten ze me te vertellen dat Edithing Templates vanaf nu gratis is...
Heb je trouwens wel eens op jou forum(beheerderspaneel) gekeken of het er ook degelijk bijstaat?
Ik ben echt niet dom hé!
Sorry hoor,ik ben een vrij vriendelijk iemand,ik weet wel waarover ik praat en als ik zeg dat het er niet tussen staat dan staat het er niet tussen.
Met vriendelijke groeten

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Aggie do 3 jun 2010 - 8:57

Ik heb het mis, want als ik mis ben... dan gaat er iets heel erg fout denk ik.

Zucht sorry, ik heb nooit naar de titel gekeken.. want je titel zag ik verder ook niet terug in je bericht. Ik dacht dat je namelijk dat je geen advertenties meer wilde.

Meestal vertellen mensen gelijk nog in hun bericht over wat er ook in de titel staat en dat heb jij dus niet gedaan. En aangezien ik de laatste maanden met vermoeidheid loop en ziek ben, is mijn concentratie ook niet top.

Je hoeft daarom dan ook niet meteen zo pissig te doen, we zijn beide schuldig.. ik had je titel moeten lezen (ik doe het wel andersom, de meeste lezen een titel en geven daar reactie op terwijl in bericht heel wat anders staat). En ja ik heb gekeken in het beheerderspaneel, maar als ik in je bericht lees over advertenties verwijderen enzo... dacht ik dat je dat nu ook weer wilde doen.

Niet iedereen communiceert hier duidelijk, dus misverstanden zijn te gauw opgelopen.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Jole do 3 jun 2010 - 11:43

Noem een kat een kat Aggie,er zijn wel meer mensen iedere dag me en ziek,ik trouwens al bijna 3 jaar en toch loopt mijn forum zonder "lompe" fouten van mods,je hebt niet voor niks die functie gekregen,al vraag ik me vaak af waarom,ik ben nergens schuldig aan dus beschuldig jezlf ipv de schuld op mij te steken,lees wat er staan ipv te lezen wat je wil,ik had al getwijfeld om de vraag hier te stellen,had het beter niet gedaan,heb me weer zitten opnaaien om uiteindelijk de oplossing elders te moeten gaan zoeken,kan me best voorstellen dat ze dit forum geen "echt" hulpforum willen benoemen,je mag trouwens doorgeven dat ze me hier uit het ledenbestand mogen verwijderen,want ieder topic eindigt hier in een fiasco... Rolling Eyes

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van kiekeboe do 3 jun 2010 - 13:08

Jole schreef:Want ieder topic eindigt hier in een fiasco... Rolling Eyes
Precies! Dat heb ik ook heel vaak. bLACKADDER is nooit meer online, Susie doet niets, en Aggie die is de enige die reageerd. Waar ik dus best respect voor heb, maar alles wat niet standaard, via het beheerderspaneel mogelijk is, is hier dus standaard óók niet mogelijk Neutral
Tsja, bij Actieforum is bijna alles mogelijk, en daar moet Aggie rekening mee gaan houden. Toen ik hier als ontwerper werkte was alles anders. Het was hier druk, en het team kwam iedere dag online, en hielp volop naar een goede, en werkbare oplossing...
Als je het mij vraagt zou het forum een grote schoonmaak nodig hebben. Gewoon, overnieuw beginnen...
Je kan hier wel een slotje op zetten, maar besef dat dat het probleem alleen maar uitstelt...

Terug naar boven Terug naar beneden

kiekeboe

kiekeboe
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 406
Leeftijd : 28
Registratie : 18-10-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://dreamhorses.biz



kiekeboe is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Jole do 3 jun 2010 - 13:38

Aggie plaatste dat slotje niet ik,als dit hulpforum niet naar behoren kan werken kunnen ze het beter opdoeken,want hier heeft niemand iets aan.

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Aggie do 3 jun 2010 - 14:49

Ze vraagt om er eventueel een slotje op dit topic te zetten. En dat doe ik dus nog even niet. Want ik ga ook hier niet de boevrouw spelen, van ooh ze wil een discussie uit de weg als ik dat doe.

En een beetje meer wederzijds respect is ook op zijn plaats, ik geef even niet voor niets aan waarom ik dus per ongeluk inhoudelijk op je bericht in ging en niet je topictitel meenam, en dan krijg ik dit? Ik had meer verwacht van goh het kan gebeuren. En ik heb jou never nooit niet zitten afkatten. Ik werk in ieder geval weinig met smilies, omdat ik hier serieus genomen wil worden. Ik probeer het nog uit te leggen zonder een al te groot probleem van te maken, maar hiermee komt het voor mij ook op neer dat ik er anders klaar mee ben.

Als ik boos ben op iemand, dan zie je dat echt wel, want dan zal ik een uitroepteken achter een zin gebruiken om de zin extra te benadrukken. En over de gezondheid gaf ik alleen maar aan om duidelijk te maken, waarom ik dus even jouw topic verkeerd had begrepen en daarbij aangegeven dit in de toekomst te voorkomen. Maar heb al veel langer lichamelijke problemen en dat gaat verder hier niemand aan, want dit is een supportforum en ben er dan voor om mensen te helpen.

En bij Actieforum is alles bijna standaard mogelijk? Er is behoorlijk veel wat eens bij Actieforum verandert moet worden, wat bij PhpBB en SMF er standaard al jaren in zit, moeten wij hier gaan zitten oplossen met scripts van buiten af en dat slaat natuurlijk nergens op.
Er zijn niet voor niets tientallen topics op het Engelse supportforum met suggesties voor onze fora en die sommige bestaan al 2 a 3 jaar en worden gewoon niet overgenomen.
Wat denk je dat ik daarvan vind? Denk je dat ik het leuk vind? Denk je dat ik dingen niet anders wil zien? Wil je je forum mooi en netjes houden, dan ben je hier beperkt, tenzij je kiest voor PunBB of PhpBB 2 en je stort op jQuery (Java Query) en eventueel PHP en er veel tijd in steekt, dan kan het wat interessants worden qua uiterlijk (zie Jalokim's forum). Helaas heb ik die tijd ook niet.

Verder ben ik wel blij voor jou Jole dat het probleem is opgelost. Ik kan ook wel boos gaan zijn hier, dat ik topics heb geopend en waar niet of nauwelijks in is gereageerd en ik ook naar het Engelstalige fora moest voor antwoord. Dit is bij mij al te veel gebeurd, maar daar kan ik verder ook niets aan doen. Ik kan wel boos gaan blijven, maar daar is het leven te mooi voor.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Jole do 3 jun 2010 - 15:10

Mijn forum is mooi en netjes,dank je wel hoor,waar kom jij mee aandraven seg!
In mijn eerste schrijven staat heel DUIDELIJK wat het probleem was,met een foto erbij,nog eens een rood kadertje eromheem,hoeveel duidelijkheid moet jij nog?
En waar heb ik in Godsnaam gevraagd op dit topic te sluiten...
Ik maak me echt al lang niet meer moe aan discussies als hierbovenstaande,waar dit hele forum omdraait in het verleden en waarschijnlijk zijn verdere bestaan!
Het ga jullie goed,gelieve mij UIT TE SCHRIJVEN ALS LID,daar heb ik wel om gevraagd! clown

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 245
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.fertilitydotalk.be



Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van Aggie do 3 jun 2010 - 15:59

Jole, ik weet niet hoe vaak ik mijn excuses moet geven hoor. En ik weet niet of jij uit boosheid leest (daarmee kan je heel snel dingen verkeerd interpreteren), maar ik heb het over het algemeen en reageerde daarmee ook op Kiekeboe, want ik weet waar zij op doelde (met het alles kan met Actieforum). Vele scripts en vele aanpassingen kunnen een forum niet mooier op maken, DAT is wat ik bedoelde.

Aangezien ik nu mij goed voel en de foto nu bekijk ja staat er template editing, maar op het moment dat ik mijn berichtje toen schreef en daarna weer, dacht ik nog steeds aan dat jij advertenties wilde verwijderen, omdat dat in je tekst stond. Mensen maken wel eens fouten, iedereen doet dat... maar hier mag dat schijnbaar niet gebeuren.
Zodoende mijn reacties, je kan dat er zo op uit maken als je terug leest.

Verder ga ik hier nu echt niet meer in discussie, want er valt niet meer te discussiëren dan dat deze discussie alleen maar van kwaad tot erger wordt en ik mij op dit moment helemaal niet begrepen voel.

En ik zei ook niet dat jij had gevraagd om het topic te sluiten, ik weet het niet hoor... maar ik geloof dat Kiekeboe nog had gereageerd en ik heb gewoon even tegen jullie beide in één keer gereageerd. Zonder quotes, omdat het mij verder wel duidelijk leek.

En ik ben een helper, geen moderator of beheerder. Als je je uit wil schrijven moet je bij Blackadder zijn. Dus bij deze hoop ik dat je begrijpt dat ik je nu dus niet meer verder kan helpen.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van susie do 3 jun 2010 - 21:26

@ kiekeboe, ik heb al ooit in een ander topic aangegeven dat ik ivm prive redenen hier neit veel ben op moment,

een moeder met borstkanker is belangrijker dan het internet en forum!

@all

En idd het is hier niet zo druk..... maar als het kan dan wordt er wel geholpen...

en we zijn ermee bezig om dit forum wat te veranderen (achter de schermen) Maar wij zijn ook maar mensen...


@jole, blackadder is tijdelijk druk met andere dingen.

Terug naar boven Terug naar beneden

susie

susie
Superactief Forumlid

Vrouw
Berichten : 1361
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://zwemclublosser.actieforum.com/



susie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Additional Time for edithing Templates.

Bericht van bLACKADDER ma 7 jun 2010 - 21:39

Over mijn afwezigheid wil ik het volgende kwijt: ik ben momenteel erg druk met voorbereidingen voor de laatste tentamenperiode van het jaar. Mijn studie gaat voor mijn werkzaamheden voor dit forum, vandaar dat ik deze weken niet veel online ben geweest en zal zijn. Daardoor heb ik helaas ook dit topic niet gevolgd.
Verder proef ik een behoorlijke frustratie ten aanzien van onze werkwijze en aanwezigheid. Ik wil graag benadrukken dat wij altijd open staan voor kritiek. Wij hebben daarvoor zelfs een apart forumonderdeel ingericht. Ook kun je altijd bij ons terecht via de privéberichtenfunctie van het forum. Maak alsjeblieft van deze mogelijkheden gebruik en krop je klachten en frustraties niet op totdat het tot een uitbarsting komt die wij totaal niet zien aankomen.
Ik zal dit topic nu sluiten, aangezien ik dit soort 'flamewars' onwenselijk vind en bovendien erg kinderachtig, ongeacht wie er is begonnen. Wie nog opmerkingen heeft naar aanleiding van deze kwestie en die bij mij kwijt wil kan bij mij terecht via PB. Wellicht ten overvloede: herhaling van dit gedrag leidt zonder meer tot verbanning van het forum. Dit geldt voor beide partijen.

Gesloten

Terug naar boven Terug naar beneden

avatar

bLACKADDER
Mega Actief Forumlid

Man
Berichten : 694
Registratie : 07-01-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!




bLACKADDER is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum