'Je wachtwoord mag maximaal uit 32 tekens bestaan.'
Pagina 2 van 2 • Deel •
Pagina 2 van 2 •
1, 2
Re: 'Je wachtwoord mag maximaal uit 32 tekens bestaan.'
Goh, dat weet ik niet. Ze heeft daar niets over gezegd, dus ik veronderstel van niet...
Action- Nieuw lid

- Aantal berichten: 15

Vandaag paste ik het wachtwoord van een lid aan, omdat hij eventjes zijn wachtwoord was vergeten. Toen ik er 1234 van maakte, kreeg ik bovengenoemde melding. Maar toen ik er test123 van maakte deed hij het wel.
Weet niet of ze anders alleen cijfers gebruikt? Maar misschien letters+(hoofdletters)+cijfers combineren, zou niet weten of dat wat uitmaakt maar bij mij hielp het toen wel.
Weet niet of ze anders alleen cijfers gebruikt? Maar misschien letters+(hoofdletters)+cijfers combineren, zou niet weten of dat wat uitmaakt maar bij mij hielp het toen wel.
Falco- Forumlid

- Aantal berichten: 53

Tja alleen cijfers gebruiken is ook niet echt de bedoeling. Het kan hem in zitten dat je maar 4 cijfers gebruikt of ja door geen letters te gebruiken.
Alleen de melding is natuurlijk absoluut verkeerd, want als je geen goede combinatie opgeeft dat nodig is voor een wachtwoord dan hoort hij dat aan te geven en niet dat hij maximaal maar uit 32 tekens mag bestaan, dat zeg je als je MEER dan 32 tekens gebruikt.
Of vroeger totaal verkeerd vertaalt of het is gewoon verkeerd geprogrammeerd.
Alleen de melding is natuurlijk absoluut verkeerd, want als je geen goede combinatie opgeeft dat nodig is voor een wachtwoord dan hoort hij dat aan te geven en niet dat hij maximaal maar uit 32 tekens mag bestaan, dat zeg je als je MEER dan 32 tekens gebruikt.
Of vroeger totaal verkeerd vertaalt of het is gewoon verkeerd geprogrammeerd.

Aggie- Helper

-

Aantal berichten: 697

Pagina 2 van 2 •
1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: