[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
Pagina 10 van 11 • Deel •
Pagina 10 van 11 •
1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 
Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
Een extra bericht is te lezen bij mededelingen. We krijgen ter compensatie toch 2 leuke extraatjes..
http://ondersteun.actieforum.com/mededelingen-en-updates-f2/een-compensatie-voor-jullie-forums-t2499.htm
Dus Dukendam.. je was net een paar seconden voor, maar dit staat al hier op het forum. Wil je het even bij de staff houden om informatie te verschaffen? Anders komt echt alles door elkaar heen te staan.
http://ondersteun.actieforum.com/mededelingen-en-updates-f2/een-compensatie-voor-jullie-forums-t2499.htm
Dus Dukendam.. je was net een paar seconden voor, maar dit staat al hier op het forum. Wil je het even bij de staff houden om informatie te verschaffen? Anders komt echt alles door elkaar heen te staan.

Aggie- Helper

-

Aantal berichten: 904

Aggie, oké.
Dat brengt mij meteen bij de volgende vragen:
Welk forum is de primaire bron (bron-forum): het franse of het engelse forum der forums?
Gelden berichten op het bronforum automatisch ook voor het nederlandse forum?
Dat brengt mij meteen bij de volgende vragen:
Welk forum is de primaire bron (bron-forum): het franse of het engelse forum der forums?
Gelden berichten op het bronforum automatisch ook voor het nederlandse forum?

dukendam- Forumlid

- Aantal berichten: 21

Uiteraard is primair Frans, want Forumotion zit in Frankrijk. Maar lang niet iedereen kent Frans dus is de primaire bron dan Engels. Zoals voor mij, het is voor mij te lang geleden dat ik Frans heb gehad, mijn Engels is gewoon beter.
Op het Engelse forum zal Typlo ook gelijk de informatie verschaffen als het bekend is en daar halen wij het dan meteen vandaan. Zover ik het weet haalt Slytherin het wel van de Franse supportforum.
Uiteraard gelden de berichten van het Franse of Engelse support ook gelijk voor het Nederlandse support. Forumotion en Actieforum is één.
Toen Typlo had verteld dat de mensen met galerij pro de credits ervoor terug kregen, ben ik uiteraard gaan kijken of het bij mij ook zo is en dit is ook zo.
Daarom heb ik het ook meteen hier vertelt, zodat de rest het ook weet. Ook met het nieuwtje waar jij mee kwam wist ik al
en had ik al lang hier op het forum geplaatst (te zien op het portaal).
Op het Engelse forum zal Typlo ook gelijk de informatie verschaffen als het bekend is en daar halen wij het dan meteen vandaan. Zover ik het weet haalt Slytherin het wel van de Franse supportforum.
Uiteraard gelden de berichten van het Franse of Engelse support ook gelijk voor het Nederlandse support. Forumotion en Actieforum is één.
Toen Typlo had verteld dat de mensen met galerij pro de credits ervoor terug kregen, ben ik uiteraard gaan kijken of het bij mij ook zo is en dit is ook zo.
Daarom heb ik het ook meteen hier vertelt, zodat de rest het ook weet. Ook met het nieuwtje waar jij mee kwam wist ik al

Aggie- Helper

-

Bedankt Aggie, ... al (mee)doende leert men.

dukendam- Forumlid

- Aantal berichten: 21

Vandaag weer een server error, kan dus zijn dat ze nu met de updates bezig zijn.
Op het Engelse supportforum hoor ik er ook veel geklaag over, houdt hoop
we zullen zo snel mogelijk een antwoord krijgen.
Op het Engelse supportforum hoor ik er ook veel geklaag over, houdt hoop

Aggie- Helper

-

Dear users,
Forumotion has the pleasure to announce you that all beta-tests for our new update are finished.
The update is now imminent! It has been thought to increase your forums traffic, by using innovating technologies.
The aim is to bring you the max of visitors!
We are proud to reveal some minors functionalities that will be added :
•A new category in your admin panel called "Forum promotion" where you will be able to invite your friends from webmails, social networks or even a direct invit from a form.
•You can now choose your homepage : forum index, portal, or a HTML page
•Auto-subscribe to a group : a member will now be able to join automatically a group, regarding the post limit fixed by the admin.
•Topic description display : the possibility to add a description for a topic
•Possibility to add directly your own Google Analytics code in the admin panel, without going through the templates.
•...etc.
For more details and the major functionalities, check out your forum very soon, when the update is officially launched
Best,
Typlo
-----------------
Forumotion has the pleasure to announce you that all beta-tests for our new update are finished.
The update is now imminent! It has been thought to increase your forums traffic, by using innovating technologies.
The aim is to bring you the max of visitors!
We are proud to reveal some minors functionalities that will be added :
•A new category in your admin panel called "Forum promotion" where you will be able to invite your friends from webmails, social networks or even a direct invit from a form.
•You can now choose your homepage : forum index, portal, or a HTML page
•Auto-subscribe to a group : a member will now be able to join automatically a group, regarding the post limit fixed by the admin.
•Topic description display : the possibility to add a description for a topic
•Possibility to add directly your own Google Analytics code in the admin panel, without going through the templates.
•...etc.
For more details and the major functionalities, check out your forum very soon, when the update is officially launched
Best,
Typlo
-----------------

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1477

heeft iemand deze bovenstaande update`s al gevonden ???
gr gerard
gr gerard

burton560- Forumlid

-

Leeftijd: 35
Aantal berichten: 38

Nee, maar staat ook very soon...dus geduld

jellebelleke- Nieuw lid

-

Aantal berichten: 15

nog even wachten dan ,ik liep al te zoeken 

burton560- Forumlid

-

Leeftijd: 35
Aantal berichten: 38

Ze staan er nu
alleen jammer dat die compensatie van geen reclame erboven maar 9 dagen geduurd heeft
ik heb weer reclame erboven
alleen jammer dat die compensatie van geen reclame erboven maar 9 dagen geduurd heeft
ik heb weer reclame erboven

jellebelleke- Nieuw lid

-

Aantal berichten: 15

Oké dat schiet niet op, ik zal eens zoeken of meerdere dit probleem hebben en wat Typlo erop zegt.
De updates zijn inderdaad geďnstalleerd.
De updates zijn inderdaad geďnstalleerd.

Aggie- Helper

-

Nice updates hoor! Ik zag deze net hierzo. 
Is wel een hele verbetering scheelt weer leden toevoegen op je forum!
Is wel een hele verbetering scheelt weer leden toevoegen op je forum!
slytherin78- Superactief lid

-

Aantal berichten: 1695
Slytherin maak je niet een fout? Ik denk dat het eerder scheelt om leden toe te voegen in een groep, omdat dit nu automatisch kan.

Aggie- Helper

-

updates binnen snap ook nog niet alles, maar dat vogel ik wel weer uit
Maar inderdaad de reclame is weer terug
Maar inderdaad de reclame is weer terug

Coriena- Forumlid

-

Leeftijd: 48
Aantal berichten: 32

Aggie schreef:Slytherin maak je niet een fout? Ik denk dat het eerder scheelt om leden toe te voegen in een groep, omdat dit nu automatisch kan.
Dat bedoel ik!
slytherin78- Superactief lid

-

Aantal berichten: 1695
Pagina 10 van 11 •
1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: