google ads op mijn forum (reclame
Pagina 9 van 10 • Deel •
Pagina 9 van 10 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Re: google ads op mijn forum (reclame
nicopsp schreef:Maar kunnen jullie het nu niet veranderen![]()
Ik weet niet of je de vraag aan mij steld maar ik ben eigenaar dus ik kan het herstellen. Bij ons is het gelukkig weer goed.

snowy- Forumlid

-

Aantal berichten: 176

nicopsp schreef:Maar kunnen jullie het nu niet veranderen![]()
Dan kunnen ze het idd niet veranderen, heb nl even gekeken op mijn forum met het team account die dus ook de beheerders rechten heeft
maar met dat account kun je niets instellen...dus alleen de forum oprichter kan het uitzetten

devon's mama- Forumlid

-

Aantal berichten: 31

Het klopt wel, mijn medebeheerster is niet de oprichtster en heeft die regel niet.
Maar goed dat ik het wel kan
Maar goed dat ik het wel kan

snowy- Forumlid

-

devon's mama schreef:nicopsp schreef:Maar kunnen jullie het nu niet veranderen![]()
Dan kunnen ze het idd niet veranderen, heb nl even gekeken op mijn forum met het team account die dus ook de beheerders rechten heeft
maar met dat account kun je niets instellen...dus alleen de forum oprichter kan het uitzetten![]()
Mmmm ik weet niet of ze goed Engels kunnen dan kunnen ze het op het Engelse forum even de vraag kunnen stellen .Anders zou ik het niet weten .

nicopsp- Actief lid

-

Aantal berichten: 211

@ all,
Hier kan de reclame niet zomaar aangepast worden door mij. Ik heb bLACKADDER al gemaild met de vraag als hij tijd heeft dit te veranderen.
Hier kan de reclame niet zomaar aangepast worden door mij. Ik heb bLACKADDER al gemaild met de vraag als hij tijd heeft dit te veranderen.

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1377
@devons mama,
Kun je niet meer met je oprichtersaccount van het forum inloggen?
Heb jij dat forum ooit opgezet of iemand anders die de gegeven aan jullie heeft overgedragen?
Als je het zelf ooit hebt opgezet zou je het kunnen proberen met de tools (link in mijn onderschrift)
@all, Als je de gegevens kwijt bent, lees dan AUB dit topic http://help.forumotion.com/rules-important-points-f10/for-founders-who-lost-their-passwords-t42285.htm door. Je moet je helaas zelf op dat forum aanmelden, en je kunt pas na 2 berichten pm's versturen.
In het verleden hielp ik wel eens door de gegevens door te mailen naar de desbtreffende personen, maar dat is niet toegestaan.
Ik kan indien nodg wel helpen met het opstellen van een engels berichtje. Via google translate is ook een mogelijkheid.
Kun je niet meer met je oprichtersaccount van het forum inloggen?
Heb jij dat forum ooit opgezet of iemand anders die de gegeven aan jullie heeft overgedragen?
Als je het zelf ooit hebt opgezet zou je het kunnen proberen met de tools (link in mijn onderschrift)
@all, Als je de gegevens kwijt bent, lees dan AUB dit topic http://help.forumotion.com/rules-important-points-f10/for-founders-who-lost-their-passwords-t42285.htm door. Je moet je helaas zelf op dat forum aanmelden, en je kunt pas na 2 berichten pm's versturen.
In het verleden hielp ik wel eens door de gegevens door te mailen naar de desbtreffende personen, maar dat is niet toegestaan.
Ik kan indien nodg wel helpen met het opstellen van een engels berichtje. Via google translate is ook een mogelijkheid.

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1377
Vind dit wel heel erg dat het gewoon weer terug is gedraaid (voor degene die niet hebben betaald natuurlijk niet) aangezien ik een hoop credits heb ingekocht met mijn leden. Vind het eigenlijk gewoon onbeschoft! Betaald voor niks dus!!
Hoop hier nog wel antwoordt op te krijgen, want dit slaat werkelijk nergens op.
Hoop hier nog wel antwoordt op te krijgen, want dit slaat werkelijk nergens op.
100% Mama- Nieuw lid

- Aantal berichten: 9

De mensen hier kunnen er niks aan doen .
Want dat hebben de Frans /Engels forum gedaan zonder overleg niks .
Maar je kunt het hier op dit forum aangeven zij kunnen het terug draaien heb ik ook al gelezen .
http://help.forumotion.com/forum.htm
En idd het slaat nergens op heb ook 1 maand de reclame afgekocht.
Maar daar kom ik wel overheen .
Maar als je meer afgekocht heb wordt het idd anders.
Want dat hebben de Frans /Engels forum gedaan zonder overleg niks .
Maar je kunt het hier op dit forum aangeven zij kunnen het terug draaien heb ik ook al gelezen .
http://help.forumotion.com/forum.htm
En idd het slaat nergens op heb ook 1 maand de reclame afgekocht.
Maar daar kom ik wel overheen .
Maar als je meer afgekocht heb wordt het idd anders.

nicopsp- Actief lid

-

Ik vind ook dat het terugbetaald moet worden. Zeker als het om meer dan 1 maand gaat.
Maar voor degene die betaald hebben, hebben jullie ook voor de gasten reclame of is dat nu ook weg?
Maar voor degene die betaald hebben, hebben jullie ook voor de gasten reclame of is dat nu ook weg?

snowy- Forumlid

-

Gewoon gasten reclame .
Als je alles weg wilde hebben kon dat ook maar was 2 keer zo duur
Als je alles weg wilde hebben kon dat ook maar was 2 keer zo duur

nicopsp- Actief lid

-

@susie bedankt voor de tip hoor
maar ik heb zelf het oprichtersaccount in beheer dus ik kan het gewoon uitzetten, ik gaf alleen antwoord op de vraag van nicopsp of alle gebruikers die in het beheerderspaneel kunnen het ook uit konden zetten
maar ik heb zelf het oprichtersaccount in beheer dus ik kan het gewoon uitzetten, ik gaf alleen antwoord op de vraag van nicopsp of alle gebruikers die in het beheerderspaneel kunnen het ook uit konden zetten
devon's mama- Forumlid

-

Aantal berichten: 31

Lullig voor degene die betaald hebben, ben blij dat wij dat niet hebben gedaan, hoop dat er een passende oplossing voor komt voor diegene!
Kidz4all- Nieuw lid

- Aantal berichten: 1

Jammer voor de mensen die betaald hadden. Ik twijfelde eerst hier ook over, maar aangezien het een vergissing leek van actieforum wachtte ik eerst het nieuws af voor ik aan betalen begon. Ik ben blij dat het weer teruggedraaid is, ik irriteerde me er dood aan. Op de hoofdpagina staat het grof en lelijk, en verpest het de lay-out, en op mijn profielpagina klikte ik er steeds per ongeluk op. x)

Kimdierengek- Forumlid

-

Leeftijd: 16
Aantal berichten: 63

Ik heb nog steeds reclame en ben ook de eigenaar en ben ook ingelogd onder de gegevens waarmee ik het forum heb opgezet..
Hoe nu op te lossen?
Hoe nu op te lossen?
Jolanda- Forumlid

-

Leeftijd: 23
Aantal berichten: 114

Het is al weg! bedankt!
Jolanda- Forumlid

-

Leeftijd: 23
Aantal berichten: 114