Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Breedte van het forum wijzigen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Breedte van het forum wijzigen

Bericht van Resy op di 4 aug 2009 - 10:10

Ik heb een test forum gemaakt zodat ik wel aan het forum kan werken ondanks dat mijn eigen eruit ligt. Gelukkig doet dat test ding het wel maar nu heb ik een vraag. Als ik naar mijn testforum ga dan zie je de header met de maat 902 als breedte. Maar kan ik dan ook zorgen dat de breedte van de blokken waar algemeen enzo instaan ook zo breed worden? Want nu vind ik het niet echt mooi. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Resy
Nieuw Forumlid

Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 20
Registratiedatum : 04-08-09

Profiel bekijken http://totallyfamous.actieforum.com
Resy is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Breedte van het forum wijzigen

Bericht van Tsen op di 22 sep 2009 - 11:57

Ik denk dat je daarvoor in je file zelf gaat moeten werken in photofilter/photoshop om ze aan te passen....

Trouwens, je moet je tekening nog activeren heb ik gezien...

Beheerderpaneel ==> Display (tabblad) ==> Header en navigatie (Menu) ==> In navigatiebalk alleen afbeeldingen weergeven [Ja aanvinken]

En dan die afbeeldeing aanpassen en terug uploaden door op het tandwiel te klikken en de link naar de foto te copy/paste...

Tsen
Medaille Forumlid
Medaille Forumlid

Oud Globaal Moderator Man Aantal berichten : 131
Leeftijd : 26
Registratiedatum : 10-06-07

Profiel bekijken http://ancientworld-rpg.rpg-board.net
Tsen is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: