Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Hoe maak ik een kalender gebeurtenis?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Hoe maak ik een kalender gebeurtenis?

Bericht van Joost op za 7 feb 2009 - 16:20

TITEL HIER

Beheerderpaneel:
Arrow Modules Arrow Kalender

Dan kom je bij een menu met allemaal instellingen terecht, je moet deze optie even instellen 'Select the forum associated with your events' dat is om te bepalen waar die gebeurtenissen heen moeten dit zijn topics.
>> Screenshot 1 <<

Goed verder naar de 2e stappen..
1.

Als jouw leden een eigen stukje tekst in de kalender willen plaatsen,
is het handig om een appart onderdeel te maken waar bijvoorbeeld alleen
mods en/of admins in kunnen, zo kun je topics scheiden van de andere
onderdelen als je dit onderdeel gemaakt hebt moet je even het onderdeel
selecteren zoals op screen nummer 1.

2. Zet bij de permissions (Forum rechten) een vinkje bij de gewenste onderdelen een vinkje bij deze optie 'Create an event (calendar)' en bij de gewenste groepen..
>> Screenshot 2 <<

3. Nu leg ik even kort uit hoe je dit nou aanmaakt na al dat instellen van hierboven.
>> Screenshot 3 <<

Nu het resultaat ik hoop je voldoende geholpen te hebben zoniet vraag gerust via een topic! Wink
>> Het resultaat <<

ActieForum

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Joost
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 4114
Leeftijd : 25
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 31-08-07
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://hpmagicworld.actieforum.com/ http://ondersteun.actieforum.com/
Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: