2 Subfora bij Hitskin onderdeel!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

230109

Bericht 

Niet opgelost 2 Subfora bij Hitskin onderdeel!

Met grote dank aan moderator susie die tijdens mijn korte afwezigheid aan deze onderdelen heeft gewerkt, ik wou helpen maar dit liet het niet toe vanwege dat ik deze week ziek ben geworden heb nog steeds de griep. Crying or Very sad

Hitskin.com is een site waar iedereen zijn/haar forum skins kunnen plaatsen en andere die skins voor hun forums kunnen gebruiken.
Na overleg hebben we besloten om 2 onderdelen te maken die mischien handig/leuk kan zijn.

- Aanvragen = om een topic te posten of iemant zo aardig wilt zijn om een skin voor jou te ontwerpen en op Hitskin te plaatsen.
- Layout promoting = om jou eigengemaakte skin te promoten, niet alleen op Hitskin kun je hem plaatsen maar ook daar!

We raden je aan om de topics die door susie gepost zijn in die onderdelen even door te lezen.
Weet je niet waar je deze onderdelen kan vinden dan moet je vooral deze screenshots zien.

Idea Screen1
Idea Screen2

slytherin78
Superactief lid
Superactief lid

Man
Leeftijd: 20
Aantal berichten: 1500

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Permissies van dit forum: